Tím kontaktujma.sk hľadá posilu do tímu.
Zodpovednosti:
Telefonický kontakt s obchodnými partnermi a klientmi na usporadúvanie obchodných stretnutí
Spracovanie administratívnych úloh a dokumentácie
Iné úlohy a úlohy pridelené vedúcim pracovníkom
Požadované kvalifikácie:
Schopnosť komunikovať jasne a profesionálne
Schopnosť organizovať a plánovať čas efektívne
Schopnosť pracovať samostatne
Ponúkame:
Hodinová mzda: 4,5 EUR (čisté)
Príjemné pracovné prostredie v kancelárii
Možnosť rozvoja kariéry
Pracovný čas:
Pondelok až štvrtok od 9:00 do 14:00
Kontakt:
Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj životopis a po zaslaní životopisu si vieme dohodnúť stretnutie, na ktorom sa dozviete viac informácii.
Hľadám si prácu na doma poprípade na skrátený úväzok v okolí Snina/Humenné ako administratívny pracovník resp. pomocný účtovník.
Spracovanie faktúr, evidencia faktúr, bankových výpisov, pokladne. Príprava podkladov pre mzdy, resp. spracovanie miezd. Skúsenosti s účtovným softvérom POHODA, Omega, Olymp,Alfa.
Certifikát kompletný účtovník
Prax 3 roky ako administratívny pracovník a pomocný účtovník.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
náplň práce:
* Aktívne vyhľadávanie nových Nemeckých
spoločností/partnerov na spoluprácu.
* vyhľadávanie ubytovaní pre
spolupracovníkov.
* Emailová a telefonická komunikácia.
práca s Microsoft Office a internetom
Microsoft Office na prokročilej úrovni.
Možnosť pracovať na:
TPP
SZČO
poprípadne Home Office Prešov a okolie do 50 km.
Prijmeme posilu do účtovného tímu našej spoločnosti.
Ak vyhľadávate príležitosť rozvíjať sa v stabilnom a perspektívnom pracovnom prostredí, máte radi systém a presne stanovené termíny Vám nie sú cudzie, hľadáme práve Vás.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Pracovná doba
816:30
Miesto práce
Lúčka 08271
Medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť:
administratívne práce
príprava podkladov k účtovníctvu
evidencia príjmových, výdavkových dokladov
administratíva dochádzkového systému, spracovanie odchodov a príchodov zamestnancov a kontrola
dochádzky
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
nie je nutné
Prax na pozícii/v oblasti
nie je nutné
Ostatné znalosti
Microsoft Word základy
Anglický jazyk základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný pracovník
Komunikačné zručnosti, spoľahlivosť, dôveryhodnosť
Trpezlivosť, flexibilita
Ochota učiť sa
Naša firma DKELEKTRO s.r.o. sa od roku 2011 zaoberá kompletnými službami v oblasti elektroinštalácií. Od roku 2022 sa naša firma zapísala na zoznam spol. s.r.o. Ponúkame elektroinštalácie domov, bytov a nebytových priestorov, elektrické kúrenie, bleskozvody, návrh a montáž osvetlenia, štruktúrovanú kabeláž a prípravu pre optické prípojky.
Obchodná spoločnosť Aquamol príjme okamžitým nástupom administratívnych, personálnych pracovníkov. 1/Popis práce: personalistika, administratíva, emailová a telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame. voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 34 hod. denne. Práca je vhodná popri práci, MD, dôchodku, či štúdiu ale aj brigádne.
2/Taktiež príjme vodárov, montážnych technikov.
Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem.
Ahojte, hľadáme a prijmeme administratívneho pracovníka/ pracovníčku na TPP. Oblasť administratíva (výroba a montáž PVC okien a tieniacej techniky) Náplň práce vyhotovovanie cenových ponúk, účtovných dokladov (faktúry, pokladničné bloky), komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, objednávanie tovaru, evidencia Miesto výkonu práce Banská Bystrica 974 01 Uprednostňujeme uchádzačov z blízkeho okolia pracovná doba (716h hodinová obedná prestávka) Znalosti: Microsoft office balíček (Word, Excel,...) Mzdové podmienky plat 1100€ Nástup ihneď. máš záujem? tak nám pošli svoj životopis na email uvedený k tomuto inzerátu.
Ahojte, hľadáme a prijmeme administratívneho pracovníka/ pracovníčku na TPP. Oblasť administratíva (strešné centrum stavebniny) Náplň práce vyhotovovanie cenových ponúk, účtovných dokladov (faktúry, pokladničné bloky), komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, objednávanie tovaru, evidencia dochádzok Miesto výkonu práce Sereď, 92601 Uprednostňujeme uchádzačov z blízkeho okolia pracovná doba (716h hodinová obedná prestávka) Znalosti: Microsoft office balíček (Word, Excel,...) Mzdové podmienky plat 1140€ brutto. Nástup ihneď. máš záujem? tak nám pošli svoj životopis na email uvedený k tomuto inzerátu.
Tešíme sa na spoluprácu:)
Ponuka práce v Bratislave!!!
.administratívny pracovník
. pracovník call centra
.marketingový špecialista
Ponuka práce pre šikovných a komunikatívných ľudí na TPP (zmluva v deň nástupu)
NÁSTUPNÝ PLAT 1200 brutto na ZMLÚVE plus bonusy,stravné lístky (priemerný plat 1500eur.)
Pracovná doba od Pondelka do Piatka.
Jednoduchá práca v Kancelárií,rýchly kariérny rast.
Miesto výkonu práce: Národný futbalový štadion Kalinčiakova 33, Bratislava
životopis prosím zaslať na uvedený email.
Obchodná firma prijme okamžitým nástupom administratívnych pracovníkov na personálne odd., personalistov, obchodníkov, servisných montážnych technikov, vodárov. POPIS práce emailová, telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 3 hod. denne. Práca vhodná popri práci, dôchodku, či štúdiu, ale aj brigádne. Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Odmena od 400 1800€ v čistom.
Ahojte! Hľadáme administrátora do hudobnej školy pre dospelých!
Hudobná škola pre dospelých je miesto, kde sa ľudia všetkých vekových kategórií môžu naučiť hrať na rôzne hudobné nástroje.
Panuje tu priateľská atmosféra a každému študentovi sa venuje individuálna pozornosť.
Používame jedinečnú metodiku výučby, ktorá pomáha žiakom naučiť sa hrať na hudobný nástroj rýchlo a efektívne. Taktiež organizujeme koncerty, na ktorých môžu žiaci vystúpiť pred publikom a predviesť svoje zručnosti.
Čo ponúkame: Plat: od 900 eur mesačne. Horná hranica nie je obmedzená. Jednoduchý motivačný systém, ktorý vám predstavíme na pohovore. Najlepší manažéri prekračujú plány o 10 – 20 %, čiže je u nás možnosť zarobiť omnoho viac. Práca je na plný úväzok.
Prečo pracovať práve u nás?
Máme veľký rozpočet na reklamu vďaka čomu aj množstvo potenciálnych zákazníkov a veľkú zákaznícku základňu. Máte možnosť kariérneho rastu až na pozíciu manažéra. V prípade záujmu sa dokonca môžete stať partnerom a otvoriť si vlastnú školu. Neustála podpora zo strany materskej spoločnosti. Pomôže vám vyriešiť akýkoľvek problém. Máme vytvorenú funkčnú databázu – školenia o predaji a dialógové skriptá, vďaka ktorým sa z potenciálneho zákazníka stane náš nový klient. Všetci naši zamestnanci pracujú ako jeden tím a stala sa z nich veľká a priateľská rodina. Jedinečnosť nášho produktu: zábavné a pútavé lekcie, vďaka ktorým je práca so študentmi akejkoľvek úrovne rýchla a zábavná.
Aká je náplň práce?
Volať študentom a pozývať ich na skúšobné lekcie Plánovať lekcie pre študentov a lektorov Predávať študentom kurzy hry na bicie
Ak ťa pracovná pozícia zaujala, klikni na „odpovedať“ a vidíme sa na pohovore. :) Čakáme na tých, ktorí si chcú veľa zarobiť, rozvíjať sa a rásť vo sfére hudby!
Do zabehnutej pobočky obsadzujem pozície adm.klientský pracovník:
mailová, telefonická a osobná komunikácia zákazník vs.obchodný partner
práca s počítačom
analýza trhu, potrieb zákazníka.
Bez požiadaviek na odbornú prax, vhodné aj pre absolventa.
Kvalitný systém zaškolenia
Máme pre vás výhodnú ponuku na 34 hodiny denne, 8002 400e mesačne.
Práca je vhodná popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní či študovaní.
Pracovná pozícia:
administratívny pracovník,
obchodnotechnický poradca,
personalista,
vodár, servisný technik na montáž sanitárnej techniky.
Požiadavky:
SŠ vzdelanie s maturitnou skúškou,
komunikatívnosť,
chuť pracovať.
Benefity:
bezplatné školenia,
možná práca z domu,
časová flexibilnosť.
Pre viac info. ma prosím kontaktujte.
V prípade záujmu mi pošlite váš životopis na email.
Po výberovom konaní budete pozvaní na pohovor.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Naša firma je na trhu viac než 20 rokov, čo je zárukou kvality produktov a spokojnosti zákazníkov. Zameriavame sa na zlepšenie kvality vody, ktorú ľudia konzumujú a používajú vo svojich domácnostiach, podnikoch a iných prostrediach. Naším hlavným cieľom je odstrániť nečistoty, chemikálie, baktérie a ďalšie kontaminanty z vody. Okrem predaja filtrov, naša spoločnosť Aquamol poskytuje aj služby údržby a servisu existujúcich systémov filtračnej vody.