Obchodná firma príjme 4 asistentov ky na administratívnu prácu, ktorú môžete vykonávať aj z pohodlia domova. Náplňou práce administratívna práca, výpomoc na personálnom, práca na internete, mailová komunikácia s uchádzačmi. Voľná pracovná doba, aj popri dôchodku, popri práci. Prax nie je nutná, bezplatné zaškolenie. Nástup ihneď po pracovnom pohovore. Len vážny záujem.
Ponúkame jednoduchú administratívnu prácu, vhodnú pre každého.
Náplňou práce je mailová komunikácia aj cez mobil, stačí Vám trochu dôvtipu komunikačných zručností.
Práca Vám zaberie max 3 hod. denne a je len na Vás, ako si zorganizujete pracovný čas.
Ak si chcete privyrobiť a získať nové skúsenosti, táto práca je pre Vás ideálna
Mesačný plat cca 1600 eur
V prípade záujmu ma, prosím kontaktujte mailom
Obchodná firma súrne príjme vhodných uchádzačov na výpomoc do kancelárie alebo z domu na administratívne práce na 3 hod. denne so znalosťou práce s počítačom maily, internet, komunikácia s uchádzačmi. Prácu môžete vykonávať brigádnicky /aj od 18 rokov/, aj popri práci, aj na MD, RD, pri štúdii.
Každá informácia na pracovnom pohovore osobne, nie písomne., čo je povinné.
Obchodná firma súrne príjme vhodných uchádzačov na výpomoc do kancelárie alebo z domu na administratívne práce na 3 hod. denne so znalosťou práce s počítačom maily, internet, komunikácia s uchádzačmi. Prácu môžete vykonávať brigádnicky /aj od 18 rokov/, aj popri práci, aj na MD, RD, pri štúdii.
Každá informácia na pracovnom pohovore osobne, nie písomne., čo je povinné.
Obchodná spoločnosť príjme brigádnikov, asistentov ale aj spolupracovníkov na personálnom alebo obchodnom oddelení na administratívne práce. Flexibilný pracovný čas. Možný nástup po pracovnom pohovore, čo je podmienkou.
Benefity: časová flexibilnosť, práca z domu, bezplatné zaškolenie, kariérny rast
Každé info na pracovnom pohovore, len vážny záujem
Dobrý deň, hľadám administratívnu prácu/brigádu na doma. Som mama samoživiteľka na rodičovskej dovolenke, absolventka vysokej školy v odbore marketingová komunikácia. Práci sa môžem venovať približne 34 hodiny denne. Pomôžem vám s tvorbou firemného blogu, newslettra, tvorbou zaujímavého obsahu na sociálne siete alebo s priamou komunikáciou so zákazníkom a ínymi administratívnymi úkonmi. Ponúkam precízne vypracovanie zadaní a 100% spoľahlivosť. Plynulo rozprávam anglicky a chorvátsky. Za každú ponuku práce budem vďačná.
Zarob si rýchlo a jednoducho z domu!
Jednoduchá práca na 23 hod. denne z domu/z kancelárie pre študentov, nezamestnaných, mamičky na materskej, dôchodcov, ale aj ako parttime job pre zamestnaných.
Tvojou úlohou budú jednoduché administratívne práce, ktoré vykonávaš kedykoľvek a kdekoľvek. Je to len na tebe!
Mesačný zárobok (záleží len na tvojej šikovnosti): od 3001600€ mes.
Firma AQUAMOL je na trhu viac než 20 rokov, čo je zárukou kvality produktov a spokojnosti zákazníkov. Zameriava sa na zlepšenie kvality vody, ktorú ľudia konzumujú a používajú vo svojich domácnostiach, podnikoch a iných prostrediach. Ich hlavným cieľom je odstrániť nečistoty, chemikálie, baktérie a ďalšie kontaminanty z pitnej vody a vody používanej na rôzne účely. Okrem predaja filtrov, spoločnosť Aquamol poskytuje aj služby údržby a servisu existujúcich systémov filtračnej vody.
Podmienky práce:
Pracovná činnosť:
Zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí 1 200 eur.
Zaujímavá, jednoduchá administratívna práca popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní 24 hod. denne.
Príjmeme asistenta/asistentku na administratívne práce 4 hod. denne 2001500 eur mesačne podľa aktivity
Obchodná firma prijme vodárov, servisných technikov na montáž sanitárnej techniky.
Dlhodobá práca brigáda, voľná pracovná doba.
Ponúkame jednoduchú administratívnu prácu vhodnú aj pre študentov, začiatočníkov alebo ľudí bez praxe.
Náplňou práce je mailová komunikácia, to znamená, že vám stačí mobilný telefón a štipka komunikačných zručností. Táto práca vám zaberie maximálne 3 hodiny denne a je len na vás, ako si zorganizujete pracovný čas.
Mesačný plat cca 1600 eur.
V prípade záujmu ma kontaktujte na email
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
vyhľadávanie a identifikovanie nových obchodných príležitostí
získavanie nových potencionálnych zákazníkov
starostlivosť a poskytovanie technických riešení podľa potrieb zákazníkov
konzultácie a rokovania so zákazníkmi s cieľom rozvoja a rastu obchodu vo zverenom regióne
osobné stretnutia so zákazníkmi
reportovanie obchodných výsledkov
telefonická a elektronická komunikácia s potenciálnymi klientmi
komunikácia s distribučnou spoločnosťou
iné administratívne úkony
Zamestnanecké výhody, benefity
motivujúce finančné ohodnotenie
možnosť kariérneho rastu
flexibilný pracovný čas
Miesto práce
Prešovský kraj, Košický kraj
(Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Dohodou pohyblivá zložka závislá od plnenia stanovených cieľov
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem. Každý životopis starostlivo posúdime. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme čo najskôr kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word Mierne pokročilý
Microsoft Excel Základy
Práca s počítačom Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
aktívny prístup k zákazníkom
komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť
organizačné schopnosti
plnenie stanovených cieľov
záujem o moderné technológie a neustále vzdelávanie v danej oblasti
ochota cestovať v rámci východného Slovenska
Spoločnosť Sunland Group s.r.o. je spoločnosť založená v roku 2019, zaoberajúca sa hlavne výstavbou fotovoltaických elektrárni v krajinách európskej únie a to hlavne v Nemecku a na Slovensku.
Hľadáme šikovných a motivovaných jednotlivcov, ktorí chcú pridať svoje schopnosti do nášho tímu. Sme obchodná firma, ktorá si váži talent a odmeňuje ho primerane.
Ponúkame:
Príležitosť rásť:
Technický poradca: 2400€
Zaujímavý príjem pre komunikatívnych ľudí: 1200€
Privyrábanie: 1000€
Asistent/ka: 800€ 1500€
Práca 24 hodiny denne: 1500€
Administratívna práca na obchodnom alebo personálnom oddelení: 300€ 1700€
Brigáda, práca popri zamestnaní alebo voľná pracovná doba: 800€ 1800€
Obchodný zástupca: 2400€
Výhodná ponuka na 34 hodiny denne: 800€ 2400€
Flexibilný pracovný čas: Vhodný aj pre prácu popri zamestnaní, dôchodku, materskej dovolenke alebo podnikaní
Možnosť práce z domu: Sme otvorení práci z domu, aby sme zabezpečili maximálnu flexibilitu pre našich zamestnancov
Rôznorodé pracovné možnosti: Od administratívy až po obchodnú činnosť, naša firma ponúka široké spektrum pracovných príležitostí
Požiadavky:
Profesionálny prístup: Hľadáme jednotlivcov so schopnosťou komunikácie a záujmom o dosiahnutie výsledkov
Technické zručnosti: Pre technických poradcov je znalosť v oblasti ich práce dôležitá
Administratívne schopnosti: Skúsenosti s administratívnymi prácami sú výhodou pre asistentov/ky
Motivácia: Od našich zamestnancov očakávame chuť učiť sa nové veci a prispievať k úspechu spoločnosti
Ak vás táto ponuka zaujala a cítite, že máte potrebné schopnosti a skúsenosti, neváhajte nám poslať svoj životopis a motivačný list.
Tešíme sa na možnosť spolupracovať s vami!
1 600 €
Chcete dostávať inzeráty z hľadania na e-mail? Uložiť hľadanie
Do zabehnutej pobočky obsadzujem pozície adm.klientský pracovník:
mailová, telefonická a osobná komunikácia zákazník vs.obchodný partner
práca s počítačom
analýza trhu, potrieb zákazníka.
Bez požiadaviek na odbornú prax, vhodné aj pre absolventa.
Kvalitný systém zaškolenia