Predám sústruh na kov ED400FD HOLZMANN
Vybavený vodiacou hriateľou pre vŕtanie závitov a automatické pozdĺžne sústruženie
Prizmatické vedenie, indukčne tvrdené a presné brúsenie
Tvrdený hlavný vreteník, uložený v kužeľovom ložisku
Vysoká presnosť vreteníku (<0,009 mm)
Otáčky plynule nastaviteľné, jednoducho zistiteľné z číselníka
Prevodovkové koleso zaisťuje široký rozsah otáčok
Nastavenie kuželových líšt vedenia bez vôle
Silný motor s podpäťovou spúšťou
Silný a konštantný priebeh točivého momentu
Prave/ľavé otáčky, riadené z ovládacieho panela
Výsuvný koník pre točenie kužeľa
Štandardná výbava stroja:
3čeľusťové skľučovadlo Ø 100 mm
Štvorstranný držiak nožov
Pevný hrot MK3
Pevný hrot MK2
Zadný kryt
Vaňa na triesky
Sada prevodových kolies
Technické údáta kovoobrábacieho stroja:
Vzdialenosť medzi hrotmi 400 mm
Obežný priemer nad suportom 110mm
Obežný priemer nad lôžkom 210mm
Šírka lôžka 100mm
Vŕtanie vretena 21 mm
Kužeľ vretena MK3
Kužeľ koníka MK2
Posuv pinoly koníka 55mm
Rýchlosť otáčania vretena 502500 ot / min
Posuv 290mm
Priečny posuv 80 mm
Rozsah metrických závitov 0,53 mm 18 krokov
Rozsah palcových závitov 844 TPI
Motor S6 450W
Napätie 230 V
Vaha brutto 70 kg
Rozmery stroja 950x390x350 mm
Banská Bystrica osobne alebo zašlem aj kuriérom.
Najsilnejsie Zosilnene Klby a poloosy na Nissan patrol RCV
PATROL GR IV (Y60, GR) sedi :
2.8 TD (Y60A) (RD28T) 2826ccm 116KM/85kW 1988/091997/06
4.2 Cat (TB42E) 4169ccm 165KM/121kW 1988/111998/02
4.2 D (Y60GR) (TD42) 4169ccm 116KM/85kW 1988/111997/06
4.2 D 4x4 (TD42) 4169ccm 125KM/92kW 1992/071994/05
Predmetom ponuky je sada vysokovýkonných hriadeľov a kĺbov prednej nápravy americkej firmy RCV Performance pre použitie so zadným zámkom OEM alebo ARB RD135
pre model auta
Model NISSAN PATROL Y60 GQ od roku 1987 do roku 1997
Vyrobené v USA s použitím chrómovej ocele vysokej pevnosti. Výkonné hnacie hriadele RCV ľahko nahradia slabšie pôvodné hnacie hriadele na vašom Patrole.
Továrenské hriadele náprav sú konštruované s 31drážkovým drážkovaním na strane diferenciálu a drážkovanie na strane čapu má len 27 drážkovania, čo je slabé miesto a miesto poruchy. Nápravové hriadele RCV sú vybavené 30drážkovým drážkovaním na strane výkonového kĺbu, ktorý je vyrobený z ocele 300M pre elimináciu akýchkoľvek slabých miest a pre prenos maximálneho krútiaceho momentu. Zo strany diferenciálu je tento model nápravových hriadeľov vybavený 33drážkovým drážkovaním to vyžaduje použitie zadnej uzávierky v prednom diferenciáli (OEM alebo ARB náhrada symbolom RD135). Antikorózne galvanické pokovovanie je štandardné alebo voliteľné poniklovanie pre zvýšenú odolnosť proti korózii v slanom prostredí.
Testy potvrdzujú, že nápravové hriadele najvyššej triedy RCV sú dvakrát pevnejšie ako pôvodné nápravové hriadele, a to z hľadiska odolnosti voči pozdĺžnemu aj priečnemu zaťaženiu. Toto je podporené doživotnou zárukou „No Questions Asked“ proti zlomeniu/zlomeniu kĺbov a hriadeľov náprav. Súprava je kompletne vyrobená v USA v továrni v Rockforde.
Aj keď máte veľké kolesá a auto má silný motor, nemusíte sa báť o pevnosť hriadeľov náprav. Polonápravy RCV najvyššej triedy sa vyznačujú nízkymi nárokmi na obsluhu a vďaka presnému opracovaniu ponúkajú perfektný chod, ktorého výhody pocítite ako na spevnených cestách, tak aj v teréne.
Cena je za sadu pozostávajúcu z dvoch nápravových hriadeľov a mazaných kĺbov.
Osobny odber pripadne kurierom, fotky su ilustracne.
Pripadne treba pisat mail s konretnymi poziadavkami atd.
Kliknutim na moje meno zobrazi vsetky inzeraty.
Rcv zosilnene poloos a kĺby suzuki samurai
Pre model auta
Suzuki samurai
Vo svojom aute ľahko vymeníte slabé pôvodné nápravové hriadele a kĺby za najkvalitnejšie nápravové hriadele a kĺby rcv s novým odolným 26drážkovým drážkovaním.
Hriadele sériovej nápravy boli navrhnuté s 22drážkovým drážkovaním na strane diferenciálu, čo sa ukázalo ako slabé miesto, kde často dochádzalo k poruchám. Nápravové hriadele rcv majú odolné 26drážkové drážkovanie, aké sa používa na zadnej náprave. Preto je potrebné použiť satelitné kolesá zo zadnej nápravy s ozubenými krúžkami s 26 drážkami v prednej náprave. Nápravové hriadele zo strany kĺbu ako aj samotné kĺby majú 33 fréz na prenos čo najväčšieho krútiaceho momentu. Materiál použitý na výrobu je chrómmolybdénová oceľ 4340 a oceľ 300m použitá vo vnútorných častiach spojov. Antikorózne galvanické pokovovanie je štandardné alebo voliteľné poniklovanie pre zvýšenú odolnosť proti korózii v slanom prostredí.
Testy potvrdzujú, že nápravové hriadele najvyššej triedy rcv sú dvakrát pevnejšie ako pôvodné nápravové hriadele, a to z hľadiska odolnosti voči pozdĺžnemu aj priečnemu zaťaženiu. Toto je podporené doživotnou zárukou „no questions asked“ proti zlomeniu/zlomeniu kĺbov a hriadeľov náprav. Súprava je kompletne vyrobená v usa v továrni v rockforde.
Aj keď máte veľké kolesá a auto má silný motor, nemusíte sa báť o pevnosť hriadeľov náprav. Polonápravy rcv najvyššej triedy sa vyznačujú nízkymi nárokmi na obsluhu a vďaka presnému opracovaniu ponúkajú perfektný chod, ktorého výhody pocítite ako na spevnených cestách, tak aj v teréne.
Cena je za sadu pozostávajúcu z dvoch nápravových hriadeľov a mazaných kĺbov.
Osobny odber,pripadne kurierom.
Najlepsie pisat maily s konretnymi poziadavkami.
Kliknutim na moje meno zobrazi vsetky inzeraty.
Predmetom ponuky je sada vysokovýkonných hriadeľov a kĺbov prednej nápravy od americkej firmy RCV Performance pre použitie so zadným zámkom OEM alebo ARB RD135.
NISSAN PATROL Y61 RCV WZM. KĹBOVÝ HRIADEĽ HRIADEĽ RD135
určené pre daný model auta
NISSAN PATROL Y61 GU GU všetky modely
Vyrobené v USA s použitím vysoko pevnej chrómmolybdénovej ocele. Nápravové hriadele Performance RCV ľahko nahradia slabšie originálne osové hriadele vo vašej Patrole.
Továrenské hriadele náprav sú navrhnuté s 31drážkovým drážkovaním na strane diferenciálu a drážkovanie na strane spoja má len 27 drážok, čo je slabé miesto a miesto, kde dochádza k poruche. Nápravové hriadele RCV sú vybavené 30drážkovým drážkovaním na strane súťažného kĺbu, ktorý je vyrobený z ocele 300M pre elimináciu prípadných slabých miest a pre prenos čo najväčšieho krútiaceho momentu. Na strane diferenciálu je tento model nápravových hriadeľov vybavený 33drážkovým drážkovaním to vyžaduje použitie zadnej uzávierky v prednom diferenciáli (OEM alebo náhrada ARB so symbolom RD135). Galvanický antikorózny povlak je štandardom alebo je voliteľné poniklovanie pre dodatočnú odolnosť proti korózii v slanom prostredí.
Testy potvrdzujú, že hriadele náprav RCV najvyššej triedy sú dvakrát pevnejšie ako hriadele originálnych náprav, a to z hľadiska odolnosti voči pozdĺžnemu aj priečnemu zaťaženiu. Toto je podporené doživotnou zárukou „No Questions Asked“ na zlomené/prasknuté kĺby a hriadele náprav. Súprava je kompletne vyrobená v USA v továrni Rockford.
Aj keď máte veľké kolesá a auto má silný motor, už sa nemusíte báť o odolnosť hriadeľa nápravy. Nápravové hriadele RCV najvyššej triedy sa vyznačujú nízkymi nárokmi na údržbu a vďaka presnému opracovaniu ponúkajú perfektný chod, ktorého výhody pocítite ako na spevnených cestách, tak aj v teréne.
NAJSILNEJŠIA POLOVICA NÁPRAVY A KĹBY NA SVETE!
Uvedená cena je za sadu pozostávajúcu z dvoch nápravových hriadeľov a mazaných kĺbov.
Konretne poziadavky treba pisat.
Kliknutim na moje meno zobrazi ostatne inzeraty.
Predmetom ponuky je sada vysokovýkonných hriadeľov a kĺbov prednej nápravy od americkej firmy RCV Performance pre použitie so zadným zámkom OEM alebo ARB RD135.
NISSAN PATROL Y60 RCV WZM. KĹBOVÝ HRIADEĽ HRIADEĽ RD135
určené pre daný model auta
Model NISSAN PATROL Y60 GQ od roku 1987 do roku 1997
Vyrobené v USA s použitím vysoko pevnej chrómmolybdénovej ocele. Nápravové hriadele Performance RCV ľahko nahradia slabšie originálne osové hriadele vo vašej Patrole.
Továrenské hriadele náprav sú navrhnuté s 31drážkovým drážkovaním na strane diferenciálu a drážkovanie na strane spoja má len 27 drážok, čo je slabé miesto a miesto, kde dochádza k poruche. Nápravové hriadele RCV sú vybavené 30drážkovým drážkovaním na strane súťažného kĺbu, ktorý je vyrobený z ocele 300M pre elimináciu prípadných slabých miest a pre prenos čo najväčšieho krútiaceho momentu. Na strane diferenciálu je tento model nápravových hriadeľov vybavený 33drážkovým drážkovaním to vyžaduje použitie zadnej uzávierky v prednom diferenciáli (OEM alebo náhrada ARB so symbolom RD135). Galvanický antikorózny povlak je štandardom alebo je voliteľné poniklovanie pre dodatočnú odolnosť proti korózii v slanom prostredí.
Testy potvrdzujú, že hriadele náprav RCV najvyššej triedy sú dvakrát pevnejšie ako hriadele originálnych náprav, a to z hľadiska odolnosti voči pozdĺžnemu aj priečnemu zaťaženiu. Toto je podporené doživotnou zárukou „No Questions Asked“ na zlomené/prasknuté kĺby a hriadele náprav. Súprava je kompletne vyrobená v USA v továrni Rockford.
Aj keď máte veľké kolesá a auto má silný motor, už sa nemusíte báť o odolnosť hriadeľa nápravy. Nápravové hriadele RCV najvyššej triedy sa vyznačujú nízkymi nárokmi na údržbu a vďaka presnému opracovaniu ponúkajú perfektný chod, ktorého výhody pocítite ako na spevnených cestách, tak aj v teréne.
NAJSILNEJŠIA POLOVICA NÁPRAVY A KĹBY NA SVETE!
Uvedená cena je za sadu pozostávajúcu z dvoch nápravových hriadeľov a mazaných kĺbov.
Samozrejme moznost aj inych dielov,treba konretne pisat.
Kliknutim na moje meno zobrazi ostatne inzeraty.
určené pre daný model auta
SUZUKI SAMURAI
Vo svojom aute môžete ľahko vymeniť slabé pôvodné hnacie hriadele a kĺby za špičkové hnacie hriadele a kĺby RCV s novým, odolným 26drážkovým drážkovaním.
Továrenské hriadele náprav boli navrhnuté s 22drážkovým drážkovaním na strane diferenciálu, čo sa ukázalo ako slabé miesto, ktoré často viedlo k poruchám. Nápravové hriadele RCV majú odolné 26drážkové drážkovanie, aké sa používa na zadnej náprave. Preto je potrebné použiť satelitné kolesá v prednej náprave zo zadnej nápravy s ozubenými krúžkami s 26 drážkovanými drážkami. Hnacie hriadele na strane kĺbov a samotné kĺby majú 33 fréz na prenos čo najväčšieho krútiaceho momentu. Materiál použitý na výrobu je chrómmolybdénová oceľ 4340 a oceľ 300M použitá vo vnútorných častiach spojov. Galvanický antikorózny povlak je štandardom alebo je voliteľné poniklovanie pre dodatočnú odolnosť proti korózii v slanom prostredí.
Testy potvrdzujú, že hriadele náprav RCV najvyššej triedy sú dvakrát pevnejšie ako hriadele originálnych náprav, a to z hľadiska odolnosti voči pozdĺžnemu aj priečnemu zaťaženiu. Toto je podporené doživotnou zárukou „No Questions Asked“ na zlomené/prasknuté kĺby a hriadele náprav. Súprava je kompletne vyrobená v USA v továrni Rockford.
Aj keď máte veľké kolesá a auto má silný motor, už sa nemusíte báť o odolnosť hriadeľa nápravy. Špičkové nápravové hriadele RCV sa vyznačujú nízkymi nárokmi na údržbu a vďaka presnému opracovaniu ponúkajú perfektný chod, ktorého prednosti pocítite ako na spevnených cestách, tak aj v teréne.
NAJSILNEJŠIA POLOVICA NÁPRAVY A KĹBY NA SVETE!
Uvedená cena je za sadu pozostávajúcu z dvoch nápravových hriadeľov a mazaných kĺbov.
Moznost aj ine veci ine diely na ine auta, konretne treba pisat.
Kliknutim na moje meno zobrazi ostatne inzeraty.
určené pre daný model auta
Model SUZUKI JIMNY
19982005 JB33
20002015 JB43
Vo svojom Jimny JB33 / JB43 vymeníte slabé pôvodné hnacie hriadele a kĺby za špičkové RCV hnacie hriadele a kĺby s novým, odolným 26drážkovým drážkovaním.
Továrenské hriadele náprav boli navrhnuté s 22drážkovým drážkovaním na strane diferenciálu, čo sa ukázalo ako slabé miesto, ktoré často viedlo k poruchám. Nápravové hriadele RCV majú odolné 26drážkové drážkovanie, aké sa používa na zadnej náprave. Preto je potrebné pri výmene použiť satelitné kolesá v prednej náprave zo zadnej nápravy s ozubenými kolieskami s 26 drážkovanými drážkami a technickými znalosťami. Hnacie hriadele na strane kĺbov a samotné kĺby majú 33 fréz na prenos čo najväčšieho krútiaceho momentu. Materiál použitý na výrobu je chrómmolybdénová oceľ 4340 a oceľ 300M použitá vo vnútorných častiach spojov. Galvanický antikorózny povlak je štandardom alebo je voliteľné poniklovanie pre dodatočnú odolnosť proti korózii v slanom prostredí.
Testy potvrdzujú, že hriadele náprav RCV najvyššej triedy sú dvakrát pevnejšie ako hriadele originálnych náprav, a to z hľadiska odolnosti voči pozdĺžnemu aj priečnemu zaťaženiu. Toto je podporené doživotnou zárukou „No Questions Asked“ na zlomené/prasknuté kĺby a hriadele náprav. Súprava je kompletne vyrobená v USA v továrni Rockford.
Aj keď máte veľké kolesá a auto má silný motor, už sa nemusíte báť o odolnosť hriadeľa nápravy. Nápravové hriadele RCV najvyššej triedy sa vyznačujú nízkymi nárokmi na údržbu a vďaka presnému opracovaniu ponúkajú perfektný chod, ktorého výhody pocítite ako na spevnených cestách, tak aj v teréne.
NAJSILNEJŠIA POLOVICA NÁPRAVY A KĹBY NA SVETE!
Uvedená cena je za sadu pozostávajúcu z dvoch nápravových hriadeľov a mazaných kĺbov.
Moznost samozrejme aj inych dielov na ine auta, treba konretne pisat.
Kliknutim na moje meno zobrazi ostatne inzeraty.
MAJSTER MP stolová píla s pevnou konštrukciou a výkonným 2800W motorom na 230V.
+ naviac 5 rezných kotúčov
+ pracovné rukavice
+ bezpečnostné okuliare
+ multifunkčné uhlové pravítko s možnosťou presného zamerania
K píle môžno pripojiť vysávač na odsávanie pilín a prachu vznikajúcich pri rezaní.
Nastavenie výšky rezu: 085 mm.
Výška čepele pre potrebnú výšku rezu sa ľahko nastavuje pomocou špeciálneho gombíka.
5 prídavných rezných kotúčov +1 namontovaný o priemere: 250mm s odlišným počtom zubov
Kotúč 250mm 24Z namontovaný
Kotúč 250mm 24Z pre kvalitné hrubé rezy
Kotúč 250mm 40Z pre kvalitné hrubé rezy
Kotúč 250mm 60Z pre veľmi kvalitné hrubé rezy
Kotúč 250mm 80Z pre veľmi kvalitné hrubé rezy
Kotúč 250mm 100Z pre presné rezy napr. dosiek a čela nábytku
+ 2 prídavné tabule pre rozšírenie pracovnej reznej plochy
+ prídavná stolová doska namontovaná na zadnej strane píly umožňuje voľne rezať väčšie prvky
+ ručný posúvač
+ KĽÚČ NA MONTÁŽ / DEMONTÁŽ pílových kotúčov
Píla je určená na domáce hobby použitie, na rezanie dreva, materiálov na báze dreva a plastov.
Umožňuje rezanie pod uhlom 90°, ako aj rezanie pod uhlom 45°.
Vysoký výkon motora 2800 W umožňuje robiť veľmi presné rezy.
Umožňuje rezanie drevených prvkov; pozdĺžne a priečne.
Vďaka bočnej vodiacej lište je možné dosky rezať na požadovanú šírku.
Rýchlosť otáčok: 5000 ot./min
Dĺžka el. kábla: 2 m
Výkon: 2800 W
Rýchlosť otáčania: 5000 min1
Menovité napätie: 230240V
Priemer rezného kotúča: 250 mm
Priemer otvoru pre disk: 30 mm
Výška rezu pod uhlom 90°: 85 mm
Výška rezu pod uhlom 45°: 65 mm
Maximálna šírka rezu vpravo: 396 mm
Maximálna šírka rezu vľavo: 497 mm
Výškové nastavenie: 0 85 mm
Nastavenie sklonu čepele: 0 ° 45 °
Uhly rezu: 45 ° 90 °
Rozmer stola: 563x583x28mm
Výška pílky: 86 cm
Hmotnosť: 22,5 kg
Nová s dokladom.
Dobierka, poštovné: 10 EUR.
Predám sústruh na kov ED400FD HOLZMANN
Vybavený vodiacou hriateľou pre vŕtanie závitov a automatické pozdĺžne sústruženie
Prizmatické vedenie, indukčne tvrdené a presné brúsenie
Tvrdený hlavný vreteník, uložený v kužeľovom ložisku
Vysoká presnosť vreteníku (<0,009 mm)
Otáčky plynule nastaviteľné, jednoducho zistiteľné z číselníka
Prevodovkové koleso zaisťuje široký rozsah otáčok
Nastavenie kuželových líšt vedenia bez vôle
Silný motor s podpäťovou spúšťou
Silný a konštantný priebeh točivého momentu
Prave/ľavé otáčky, riadené z ovládacieho panela
Výsuvný koník pre točenie kužeľa
Štandardná výbava stroja:
3čeľusťové skľučovadlo Ø 100 mm
Štvorstranný držiak nožov
Pevný hrot MK3
Pevný hrot MK2
Zadný kryt
Vaňa na triesky
Sada prevodových kolies
Technické údáta kovoobrábacieho stroja:
Vzdialenosť medzi hrotmi 400 mm
Obežný priemer nad suportom 110mm
Obežný priemer nad lôžkom 210mm
Šírka lôžka 100mm
Vŕtanie vretena 21 mm
Kužeľ vretena MK3
Kužeľ koníka MK2
Posuv pinoly koníka 55mm
Rýchlosť otáčania vretena 502500 ot / min
Posuv 290mm
Priečny posuv 80 mm
Rozsah metrických závitov 0,53 mm 18 krokov
Rozsah palcových závitov 844 TPI
Motor S6 450W
Napätie 230 V
Vaha brutto 70 kg
Rozmery stroja 950x390x350 mm
Banská Bystrica osobne alebo zašlem aj kuriérom.