Tím kontaktujma.sk hľadá posilu do tímu.
Zodpovednosti:
Telefonický kontakt s obchodnými partnermi a klientmi na usporadúvanie obchodných stretnutí
Spracovanie administratívnych úloh a dokumentácie
Iné úlohy a úlohy pridelené vedúcim pracovníkom
Požadované kvalifikácie:
Schopnosť komunikovať jasne a profesionálne
Schopnosť organizovať a plánovať čas efektívne
Schopnosť pracovať samostatne
Ponúkame:
Hodinová mzda: 4,5 EUR (čisté)
Príjemné pracovné prostredie v kancelárii
Možnosť rozvoja kariéry
Pracovný čas:
Pondelok až štvrtok od 9:00 do 14:00
Kontakt:
Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj životopis a po zaslaní životopisu si vieme dohodnúť stretnutie, na ktorom sa dozviete viac informácii.
Do nášho kolektívu hľadáme novú kolegyňu na TPP do herne LUXOR (Šiatorska bukovinka okres Lučenec)
NÁPLŇ PRÁCE
obsluhovanie zákazníkov
príprava a servírovanie nápojov
obsluha výherných automatov
administratívna práca
ČO OD VÁS OČAKÁVAME?
spoľahlivosť, flexibilita
maďarský jazyk POVINNÝ
práca s EXCEL
vodičský preukaz skupiny B
výhodou je prax v gastronómii alebo v herni ale nieje podmienkou
MZDA JE 7€/hod NETTO + bonusy za tržby
Životopis s fotkou prosím zaslať na nižšie uvedený email.
Ponúkame jednoduchú administratívnu prácu, vhodnú pre každého.
Náplňou práce je mailová komunikácia aj cez mobil, stačí Vám trochu dôvtipu komunikačných zručností.
Práca Vám zaberie max 3 hod. denne a je len na Vás, ako si zorganizujete pracovný čas.
Ak si chcete privyrobiť a získať nové skúsenosti, táto práca je pre Vás ideálna
Mesačný plat cca 1600 eur
V prípade záujmu ma, prosím kontaktujte mailom
Obchodná firma súrne príjme vhodných uchádzačov na výpomoc do kancelárie alebo z domu na administratívne práce na 3 hod. denne so znalosťou práce s počítačom maily, internet, komunikácia s uchádzačmi. Prácu môžete vykonávať brigádnicky /aj od 18 rokov/, aj popri práci, aj na MD, RD, pri štúdii.
Každá informácia na pracovnom pohovore osobne, nie písomne., čo je povinné.
Obchodná firma súrne príjme vhodných uchádzačov na výpomoc do kancelárie alebo z domu na administratívne práce na 3 hod. denne so znalosťou práce s počítačom maily, internet, komunikácia s uchádzačmi. Prácu môžete vykonávať brigádnicky /aj od 18 rokov/, aj popri práci, aj na MD, RD, pri štúdii.
Každá informácia na pracovnom pohovore osobne, nie písomne., čo je povinné.
Náplň práce:
Náplňou práce konzultanta je práca s klientom (starostlivosť o dlhoročných aj nových klientov, získavanie nových klientov prostredníctvom vytvárania pozitívnej reklamy, zostavovanie finančných stratégií, ...), komunikácia s partnerskými spoločnosťami, administratívna práca, práca s počítačom, práca s kolegami v tíme, ... V prípade pozície Junior Manažér aj vytváranie a vedenie vlastného tímu, koordinovanie aktivít v tíme, ...
Vďaka nášmu unikátnemu systému zaškoľovania, ktorý je úplne bezplatný, je pozícia vhodná aj pre kandidátov, ktorí doteraz nemali skúsenosť v tejto oblasti. V našom tíme ponúkame možnosť získať teoretické, ako aj praktické zručnosti v oblasti marketingu, personalistiky, financií a riadenia ľudských zdrojov. Výška príjmu závisí od výkonu a nasadenia, možnosť nárastu až na dvojnásobok už po prvom mesiaci.
Ponúkané výhody:
Bez skúšobnej doby, s možnosťou zvýšenia príjmu už po 1 mesiaci
Flexibilný pracovný čas
Garantovaná možnosť kariérneho postupu
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Práca v dynamickom kolektíve
Možnosť sebarealizácie
Práca umožňuje čiastočný home office
Osobitné predpoklady:
Komunikatívnosť
Príjemné vystupovanie
Cieľavedomosť
Chuť učiť sa
Spoľahlivosť
Bezúhonnosť
Náplň práce:
Náplňou práce junior manažéra je výber a zaškoľovanie nových spolupracovníkov, tvorba a vedenie obchodného tímu, starostlivosť o klientov, zostavovanie finančných stratégií, komunikácia s partnerskými spoločnosťami, administratívna práca a postupné preberanie kompetencií v rámci kancelárie.
Vďaka nášmu unikátnemu systému zaškoľovania, ktorý je úplne bezplatný, je pozícia vhodná aj pre kandidátov, ktorí doteraz nemali skúsenosť v tejto oblasti. V našom tíme ponúkame možnosť získať teoretické, ako aj praktické zručnosti v oblasti marketingu, personalistiky, financií a riadenia ľudských zdrojov. Výška príjmu závisí od výkonu a nasadenia, možnosť nárastu až na dvojnásobok už po prvom mesiaci.
V prípade Vášho záujmu pošlite štruktúrovaný životopis emailom a do predmetu správy uveďte informáciu, v ktorom meste sa uchádzate o prácu. Naši personalisti budú vybraných uchádzačov kontaktovať a dohodnú si s nimi termín prvého kolá výberového konania. Nový spolupracovník, ktorý prejde výberovým konaním, podpisuje zmluvu o spolupráci.
Ponúkané výhody:
bez skúšobnej doby, s možnosťou zvýšenia príjmu už po 1 mesiaci
flexibilný pracovný čas
garantovaná možnosť kariérneho postupu
zaujímavé finančné ohodnotenie
práca v dynamickom kolektíve
možnosť sebarealizácie
práca umožňuje čiastočný home office
Osobitné predpoklady:
komunikatívnosť
príjemné vystupovanie
cieľavedomosť
chuť učiť sa
spoľahlivosť
bezúhonnosť
Hľadám si prácu na doma poprípade na skrátený úväzok v okolí Snina/Humenné ako administratívny pracovník resp. pomocný účtovník.
Spracovanie faktúr, evidencia faktúr, bankových výpisov, pokladne. Príprava podkladov pre mzdy, resp. spracovanie miezd. Skúsenosti s účtovným softvérom POHODA, Omega, Olymp,Alfa.
Certifikát kompletný účtovník
Prax 3 roky ako administratívny pracovník a pomocný účtovník.
Hľadáme dvojčlenné partie elektrikárov
(jeden z partie pracovná nemčina)
Práca na živnosť (SZČO)
Vlastné elektrikárske náradie
Vlastné auto
Možnosť prenájmu firemného vozidla
Pravidelné úhrady faktúr(sú samozrejmosťou)
Ubytovanie zabezpečené po dohode hradené
Možnosť zálohy po odpracovanom týždni
POTREBNÉ :
osvedčenie o odbornej spôsobilosti v zmysle vyhlášky MPSVR 508/2009 Z.z. (§21 §24)
ŠPECIFIKÁCIE PRÁC na našich projektov :
Elektroinštalačné práce v obytných, polyfunkčných i administratívnych budovách.
Trasovanie elektroinštalačných žľabov
Vysokonapäťové a nízkonapäťové prípojky
Osádzanie a zapájanie rozvodnej inštalácie
Inštalácia slaboprúdových rozvodov
Kompletné elektroinštalačné práce v automobilovom, potravinárskom, strojárskom priemysle.
od 17€ do 23€ ! v závislosti od počtu odpracovaných hodín a kvalifikácie
Ak máš záujem kontaktuj nás ! Radí si dohodneme osobne stretnutie. :)
Hľadáme mladých a šikovných ľudí, ktorým nechýba chuť učiť sa a získavať nové skúsenosti.
Náplň práce:
komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
práca s PC (Excel, Word, PowerPoint, Zoom a interný systém)
analýza trhu a kontrola vzniknutých riešení
vyjednávanie podmienok pre klienta
Výhody:
flexibilný pracovný čas
garantovaný kariérny postup
kompletný zaškolovací systém
možnosť homeoffice
prax nie je potrebná, všetko potrebné Vás naučíme
vhodné pre Ukrajincov, Srbov
vhodné aj popri práci
možnosť pracovať popri škole alebo materskej dovolenke
Požiadavky:
bezúhonnosť
samostatnosť
príjemné vystupovanie
komunikatívnosť
Charakteristika spoločnosti:
Sme partnerom, ktorý Vás osobne sprevádza životom. Ponúkame riešenia šité na mieru k Vašim potrebám. Sme Vám vždy k dispozícii už 30 rokov. Na tých najlepších riešeniach pracujú naši lokálni sprostredkovatelia po celej SR.
Životopisy zasielajte na email.
Vybraní záujemcovia budú kontaktovaní a pozvaní na online pohovor.
Prijmeme uchádzačov na administratívnu pozíciu, jednoduchá práca na internete, je vhodná popri zamestnaní, pre dôchodcov, pre študentov. Zaškolíme, prax nie je nevyhnutná.
Taktiež prijmeme vodárov a servisných technikov .
800 1 200 €/ mesačne pohyblivý pracovný čas, výhodou je že môžete pracovať z domu, + flexibilita
V prípade záujmu pracovný pohovor nie písomne. Len vážny záujem
Obchodná spoločnosť príjme brigádnikov, asistentov ale aj spolupracovníkov na personálnom alebo obchodnom oddelení na administratívne práce. Flexibilný pracovný čas. Možný nástup po pracovnom pohovore, čo je podmienkou.
Benefity: časová flexibilnosť, práca z domu, bezplatné zaškolenie, kariérny rast
Každé info na pracovnom pohovore, len vážny záujem
Hľadáme šikovných ľudí na administratívnu prácu z pohodlia domova. Práca je vhodná popri zamestnaní, pre mamičky na materskej dovolenke, pre študentov, dôchodcov.
23 hod denne
mzda: 800 1200€
ak ťa ponuka zaujala neváhaj ma kontaktovať a rád ti poskytnem bližšie informácie
buď pánom svojho času
teším sa na našu spoločnú spoluprácu
Obchodná firma príjme 4 asistentov ky na administratívnu prácu, ktorú môžete vykonávať aj z pohodlia domova. Náplňou práce administratívna práca, výpomoc na personálnom, práca na internete, mailová komunikácia s uchádzačmi. Voľná pracovná doba, aj popri dôchodku, popri práci. Prax nie je nutná, bezplatné zaškolenie. Nástup ihneď po pracovnom pohovore. Len vážny záujem.
Hľadáme ľudí na administratívnu pozíciu je vhodná popri zamestnaní, pre mamičky, pre študentov, dôchodcov.
Taktiež prijmeme vodárov a servisných technikov na montovanie sanitárnej techniky.
800 1200€ mesačne, pracovný čas si určujete vy!
Výhody: Home office / práca priamo na mieste, flexibilita
V prípade, že ťa ponuka zaujala, kontaktuj ma pre bližšie info.
Dobrý deň, hľadám administratívnu prácu/brigádu na doma. Som mama samoživiteľka na rodičovskej dovolenke, absolventka vysokej školy v odbore marketingová komunikácia. Práci sa môžem venovať približne 34 hodiny denne. Pomôžem vám s tvorbou firemného blogu, newslettra, tvorbou zaujímavého obsahu na sociálne siete alebo s priamou komunikáciou so zákazníkom a ínymi administratívnymi úkonmi. Ponúkam precízne vypracovanie zadaní a 100% spoľahlivosť. Plynulo rozprávam anglicky a chorvátsky. Za každú ponuku práce budem vďačná.
Zarob si rýchlo a jednoducho z domu!
Jednoduchá práca na 23 hod. denne z domu/z kancelárie pre študentov, nezamestnaných, mamičky na materskej, dôchodcov, ale aj ako parttime job pre zamestnaných.
Tvojou úlohou budú jednoduché administratívne práce, ktoré vykonávaš kedykoľvek a kdekoľvek. Je to len na tebe!
Mesačný zárobok (záleží len na tvojej šikovnosti): od 3001600€ mes.
Firma AQUAMOL je na trhu viac než 20 rokov, čo je zárukou kvality produktov a spokojnosti zákazníkov. Zameriava sa na zlepšenie kvality vody, ktorú ľudia konzumujú a používajú vo svojich domácnostiach, podnikoch a iných prostrediach. Ich hlavným cieľom je odstrániť nečistoty, chemikálie, baktérie a ďalšie kontaminanty z pitnej vody a vody používanej na rôzne účely. Okrem predaja filtrov, spoločnosť Aquamol poskytuje aj služby údržby a servisu existujúcich systémov filtračnej vody.
Podmienky práce:
Pracovná činnosť:
Zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí 1 200 eur.
Zaujímavá, jednoduchá administratívna práca popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní 24 hod. denne.
Príjmeme asistenta/asistentku na administratívne práce 4 hod. denne 2001500 eur mesačne podľa aktivity
Obchodná firma prijme vodárov, servisných technikov na montáž sanitárnej techniky.
Dlhodobá práca brigáda, voľná pracovná doba.
Hľadáme 2 pracovníčky na pozíciu administratívy a referentky.
Miesto výkonu : Bratislava Petržalka
Pracovná doba : 8.0017.00 hod. (12.0013.00 obed , zabezpečený a plne hradený zamestnávateľom )
TPP alebo Živnosť.
Nástup možný ihneď.
Požiadavky :
min. SŠ vzdelanie s maturitou
Čistý register trestov
Znalosť aspoň 1 cudzieho jazyka výhodou
Vodičský preukaz sk.B podmienkou aktívny vodič
Komunikačné a prezentačné schopnosti ( vedenie školení a prezentácií )
Administratívne a prevádzkové zabezpečenie chodu firmy
Komunikácia so zákazníkmi , úradmi, pošta , banka
Práca s PC word , excel, powerpoint , outlook
Skladové hospodárstvo
Vydavateľstvo elektronických kníh ponúka možnosť zamestnania na trvalý pracovný pomer v oblasti administratívnych prác / polygrafia
Podmienky: okolie Nových Zámkov a znížená pracovná schopnosť na úrovni plného invalidného dôchodku
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
náplň práce:
* Aktívne vyhľadávanie nových Nemeckých
spoločností/partnerov na spoluprácu.
* vyhľadávanie ubytovaní pre
spolupracovníkov.
* Emailová a telefonická komunikácia.
práca s Microsoft Office a internetom
Microsoft Office na prokročilej úrovni.
Možnosť pracovať na:
TPP
SZČO
poprípadne Home Office Prešov a okolie do 50 km.
Ponúkame jednoduchú administratívnu prácu vhodnú aj pre študentov, začiatočníkov alebo ľudí bez praxe.
Náplňou práce je mailová komunikácia, to znamená, že vám stačí mobilný telefón a štipka komunikačných zručností. Táto práca vám zaberie maximálne 3 hodiny denne a je len na vás, ako si zorganizujete pracovný čas.
Mesačný plat cca 1600 eur.
V prípade záujmu ma kontaktujte na email
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
vyhľadávanie a identifikovanie nových obchodných príležitostí
získavanie nových potencionálnych zákazníkov
starostlivosť a poskytovanie technických riešení podľa potrieb zákazníkov
konzultácie a rokovania so zákazníkmi s cieľom rozvoja a rastu obchodu vo zverenom regióne
osobné stretnutia so zákazníkmi
reportovanie obchodných výsledkov
telefonická a elektronická komunikácia s potenciálnymi klientmi
komunikácia s distribučnou spoločnosťou
iné administratívne úkony
Zamestnanecké výhody, benefity
motivujúce finančné ohodnotenie
možnosť kariérneho rastu
flexibilný pracovný čas
Miesto práce
Prešovský kraj, Košický kraj
(Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Dohodou pohyblivá zložka závislá od plnenia stanovených cieľov
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem. Každý životopis starostlivo posúdime. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme čo najskôr kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word Mierne pokročilý
Microsoft Excel Základy
Práca s počítačom Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
aktívny prístup k zákazníkom
komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť
organizačné schopnosti
plnenie stanovených cieľov
záujem o moderné technológie a neustále vzdelávanie v danej oblasti
ochota cestovať v rámci východného Slovenska
Spoločnosť Sunland Group s.r.o. je spoločnosť založená v roku 2019, zaoberajúca sa hlavne výstavbou fotovoltaických elektrárni v krajinách európskej únie a to hlavne v Nemecku a na Slovensku.
Prijmeme posilu do účtovného tímu našej spoločnosti.
Ak vyhľadávate príležitosť rozvíjať sa v stabilnom a perspektívnom pracovnom prostredí, máte radi systém a presne stanovené termíny Vám nie sú cudzie, hľadáme práve Vás.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Pracovná doba
816:30
Miesto práce
Lúčka 08271
Medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť:
administratívne práce
príprava podkladov k účtovníctvu
evidencia príjmových, výdavkových dokladov
administratíva dochádzkového systému, spracovanie odchodov a príchodov zamestnancov a kontrola
dochádzky
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
nie je nutné
Prax na pozícii/v oblasti
nie je nutné
Ostatné znalosti
Microsoft Word základy
Anglický jazyk základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný pracovník
Komunikačné zručnosti, spoľahlivosť, dôveryhodnosť
Trpezlivosť, flexibilita
Ochota učiť sa
Naša firma DKELEKTRO s.r.o. sa od roku 2011 zaoberá kompletnými službami v oblasti elektroinštalácií. Od roku 2022 sa naša firma zapísala na zoznam spol. s.r.o. Ponúkame elektroinštalácie domov, bytov a nebytových priestorov, elektrické kúrenie, bleskozvody, návrh a montáž osvetlenia, štruktúrovanú kabeláž a prípravu pre optické prípojky.
Obchodná spoločnosť Aquamol príjme okamžitým nástupom administratívnych, personálnych pracovníkov. 1/Popis práce: personalistika, administratíva, emailová a telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame. voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 34 hod. denne. Práca je vhodná popri práci, MD, dôchodku, či štúdiu ale aj brigádne.
2/Taktiež príjme vodárov, montážnych technikov.
Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem.
Dobrý deň, hľadám si akúkoľvek prácu z domu som flexibilná a viem sa prispôsobiť všetkým výzvam. Hľadám si prácu z domu na 4 až 6 hodín som ochotná sa prispôsobiť aj cez víkend. Mám práve vzdelanie, ovládam administratívne procesy, viem práve poradiť v rôznych oblastiach, či pri stavebných konaniach, podaných žiadostiach, viem za Vás vybaviť všetky administratívne úkony v rôznych inštitúciách. Písanie korešpondencie, emailov odvolaní, ak si nechcete platiť právne služby. Bližšie informácie Vám rada poskytnem aj telefonický. Keďže ide o prácu z domu viem pracovať z ľuďmi z rôznych kútov Slovenska. Cena práce je 7 eur na hodinu
Ahojte, hľadáme a prijmeme administratívneho pracovníka/ pracovníčku na TPP. Oblasť administratíva (výroba a montáž PVC okien a tieniacej techniky) Náplň práce vyhotovovanie cenových ponúk, účtovných dokladov (faktúry, pokladničné bloky), komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, objednávanie tovaru, evidencia Miesto výkonu práce Banská Bystrica 974 01 Uprednostňujeme uchádzačov z blízkeho okolia pracovná doba (716h hodinová obedná prestávka) Znalosti: Microsoft office balíček (Word, Excel,...) Mzdové podmienky plat 1100€ Nástup ihneď. máš záujem? tak nám pošli svoj životopis na email uvedený k tomuto inzerátu.
Ahojte, hľadáme a prijmeme administratívneho pracovníka/ pracovníčku na TPP. Oblasť administratíva (strešné centrum stavebniny) Náplň práce vyhotovovanie cenových ponúk, účtovných dokladov (faktúry, pokladničné bloky), komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, objednávanie tovaru, evidencia dochádzok Miesto výkonu práce Sereď, 92601 Uprednostňujeme uchádzačov z blízkeho okolia pracovná doba (716h hodinová obedná prestávka) Znalosti: Microsoft office balíček (Word, Excel,...) Mzdové podmienky plat 1140€ brutto. Nástup ihneď. máš záujem? tak nám pošli svoj životopis na email uvedený k tomuto inzerátu.
Tešíme sa na spoluprácu:)
Ponuka práce v Bratislave!!!
.administratívny pracovník
. pracovník call centra
.marketingový špecialista
Ponuka práce pre šikovných a komunikatívných ľudí na TPP (zmluva v deň nástupu)
NÁSTUPNÝ PLAT 1200 brutto na ZMLÚVE plus bonusy,stravné lístky (priemerný plat 1500eur.)
Pracovná doba od Pondelka do Piatka.
Jednoduchá práca v Kancelárií,rýchly kariérny rast.
Miesto výkonu práce: Národný futbalový štadion Kalinčiakova 33, Bratislava
životopis prosím zaslať na uvedený email.
Naša ponuka práca vo výške
Robíme kdekoľvek slovensko
•Vyžiadajte si konzultáciu alebo obhliadku objektu
•Aj stará strecha môže vyzerať ako nová a zdravá. Strechy čistíme a farbíme
•Nátery plechových ,hliníkových a pozinkovaných striech
•Nátery škridlových a eternitových striech
•Nátery drevených konštrukcií
•Nátery Kostolov
•Veľké haly
•Rodinné domy
•Bytové Domy
•Administratívné budovy
•Priemyselne objekty
Natieranie striech najčastejšie realizujeme pre súkromné osoby, firmy a bytové družstvá. Každý si praje aby jeho strecha aj po niekoľkých rokoch vyzerala ako nová a hlavne poskytovala ochranu, čiže aby bola funkčná.
Najskôr sa zbavíme rôznych nečistôt, machov, starej prebytočnej farby.
Na náter používame kvalitné antikorózne farby 2v1, ktoré majú zvýšenú pružnosť, ohybu, zmenám teplôt.
dohodou
Chcete dostávať inzeráty z hľadania na e-mail? Uložiť hľadanie
Predám notebook HP ProBook 450 G6 vo veľmi zachovalom stave používaný len na administratívnu prácu. Vhodný aj na menej náročné hry. Technické špecifikacie :
CPU Intel core i58265U 1,80 GHz
GPU NVIDIA GeForce MX 130
RAM 16 gb DDR4
Pamäť 256gb M.2 NVMe SSD, 1000 gb SATA HDD
Rozlíšenie FULL HD 1920x1080
OS Windows 11 Pro 64bitový