Tím kontaktujma.sk hľadá posilu do tímu.
Zodpovednosti:
Telefonický kontakt s obchodnými partnermi a klientmi na usporadúvanie obchodných stretnutí
Spracovanie administratívnych úloh a dokumentácie
Iné úlohy a úlohy pridelené vedúcim pracovníkom
Požadované kvalifikácie:
Schopnosť komunikovať jasne a profesionálne
Schopnosť organizovať a plánovať čas efektívne
Schopnosť pracovať samostatne
Ponúkame:
Hodinová mzda: 4,5 EUR (čisté)
Príjemné pracovné prostredie v kancelárii
Možnosť rozvoja kariéry
Pracovný čas:
Pondelok až štvrtok od 9:00 do 14:00
Kontakt:
Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj životopis a po zaslaní životopisu si vieme dohodnúť stretnutie, na ktorom sa dozviete viac informácii.
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
vyhľadávanie a identifikovanie nových obchodných príležitostí
získavanie nových potencionálnych zákazníkov
starostlivosť a poskytovanie technických riešení podľa potrieb zákazníkov
konzultácie a rokovania so zákazníkmi s cieľom rozvoja a rastu obchodu vo zverenom regióne
osobné stretnutia so zákazníkmi
reportovanie obchodných výsledkov
telefonická a elektronická komunikácia s potenciálnymi klientmi
Miesto práce
Nemecko (Práca si vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
5 000 EUR/mesiac
Zamestnanecké výhody, benefity:
* hradené a zabezpečené ubytovanie
* firemné motorové vozidlo
* firemný telefón
* kariérny rast
* motivujúce finančné ohodnotenie
* flexibilný pracovný čas
* firemný notebook
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem. Každý životopis starostlivo posúdime. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme čo najskôr kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk Expert (C2)
Vodičský preukaz B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Znalosť práce s počítačom (Outlook, Word, Excel) na pokročilej úrovni,
• Schopnosť práce pod tlakom,
• Flexibilita a schopnosť prispôsobiť sa dynamicky sa meniacemu prostrediu
• Komunikačné zručnosti a profesionálne vystupovanie
• Schopnosť samostatne pracovať a rozhodovať sa
Stručná charakteristika spoločnosti:
Spoločnosť Sunland Group s.r.o. je spoločnosť založená v roku 2019, zaoberajúca sa hlavne výstavbou fotovoltaických elektrárni v krajinách európskej únie a to hlavne v Nemecku.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
práca s pridelenými databázami klientov
starostlivosť o existujúcich klientov, klientský servis
analýza potrieb klientov, vytváranie ponúk
oslovovanie nových klientov
práca s MS office
účasť na školeniach, poradách, tréningoch
Pracovná doba:
flexibilná pracovná doba (8 hodín denne)
homeoffice: Áno
Druh pracovného pomeru:
živnosť (mandátna zmluva, nie je potrebné si otvárať živnosť samostatne)
Zamestnanecké výhody, benefity:
školenia hradené spoločnosťou
zvýhodnené podmienky na vybrané poistné produkty
výkonnostné bonusy vyplácané štvrťročne
možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
rýchly kariérny rast
možnosť pracovať aj v kamenných pobočkách
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
komunikatívnosť
príjemné vystupovanie
obchodné a organizačné schopnosti
orientácia na výsledky a efektivitu
zodpovednosť a spoľahlivosť
samostatnosť
chuť rásť finančne aj osobnostne
Informácie o výberovom konaní:
Predmetom činnosti je výkon finančného sprostredkovania v zmysle zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, pričom ide o podnikateľskú činnosť.
Máš skúsenosti v oblasti predaja v stavebníctve?
Máš skúsenosti s rozvojom a plnením obchodných stratégií a cieľov?
Máš schopnosť viesť a motivovať ľudi okolo seba?
Máš vynikajúce komunikačné a vyjednávacie schopnosti?
Si schopný/schopná pracovať v tíme aj samostatne?
Si pripravený/pripravená prevziať kontrolu nad obchodom aj za extrémnych podmienok?
Cítiš sa byť tou správnou osobou pre túto príležitosť a priviesť tvoj región k obchodným výšinám?
Tvojou výhradnou úlohou bude šíriť závan nášho úspechu a vybudovať silné obchodné väzby, aby sme vždy zostali na vrchole v tomto teplom a chladnom svete!
Mal/Mala by si mať rád/a ľudí, rozumieť im, správne s nimi komunikovať a vedieť efektívne riadiť obchod. Ako regionálny obchodný zástupca by si mal/mala vedieť dohodnúť obchodné stretnutie a viesť obchodný rozhovor o potrebách zákazníka. Pripraviť ponuku a získať obchod, koordinovať prípravu, realizáciu a servis.
Zamestnanecké výhody, benefity
+Kariérny rozvoj
+Zaškolenie na produkty
+Osobné zaškolenie v teréne
+Odbornotechnické vzdelávanie
+Odmeňovanie za výkon
+Inovatívne produkty
+Cestovanie
+Marketingová podpora
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Stredoškolské s maturitou
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebníctvo, TZB (technické zabezpečenie budov), Strojníctvo, Elektrotechnika, Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Obchodný zátupca, Obchodný manažér v oblasti stavebníctvo
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vlastný automobil
Živnostenský list
Obchodný duch
Technické myslenie
Komunikatívnosť
Víťazný duch
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná spoločnosť, na trhu s vykurovaním a chladením fungujeme už viac ako 11 rokov. Našim cieľom je vytvárať krásne a príjemné prostredie na bývanie a prácu. Poskytujeme komplexné služby a produkty v oblasti chladenia a vykurovanie v rámci celej SR. Máme množstvo cieľov a víziu, ktorú chceme napĺňať. Preto potrebujeme pomoc šikovných ľudí, ktorí chcú pracovať v profesionálnych službách v TZB (technické zabezpečenie budov). SLine Systems, s. r. o. dodáva materiál a služby pre vykurovanie a chladenie budov podlahové vykurovanie, tepelné čerpadlá, stropné chladenie, rekuperácie, fotovoltaiku.
Aktuálne hľadáme kvalifikovanú skupinu ľudí na pozíciu inštalatéra vody a kúrenia , na dlhodobú spoluprácu. Ponúkame výhodné pracovné podmienky a stabilné zamestnanie. Hradíme a zabezpečujeme ubytovanie.
Musí byť základná nemčina.
Inštalácia a údržba kúrenia a vody: Inštalatér je zodpovedný za inštaláciu a údržbu systémov kúrenia a vody v domácnostiach, obchodných budovách a priemyselných zariadeniach.
Diagnostika problémov a opravy: Inštalatér musí byť schopný diagnostikovať problémy so systémami kúrenia a vody a vykonávať potrebné opravy.
Splnenie predpisov a bezpečnostných noriem: Pri práci s kúrením a vodou je dôležité dodržiavať platné predpisy a bezpečnostné normy.
Komunikácia s klientmi: Inštalatér musí mať dobré komunikačné schopnosti, aby mohol komunikovať s klientmi ohľadom ich požiadaviek a očakávaní.
Práca v tíme a samostatne: V závislosti od projektu môže inštalatér pracovať buď samostatne, alebo v tíme s ďalšími odborníkmi ako elektrikári, stolári alebo stavební robotníci. Celkovo je pozícia inštalatéra kúrenia a vody náročná a vyžaduje si kombináciu technických znalostí, zručností a schopností komunikovať s klientmi a pracovať v tíme.
• Platba: 22 EUR ZA HODINU SKÚSENÝM KANDIDATOM , ALEBO AJ Z NEMČINOU Z MOŽNOSŤOU NAVÝŠENIA.
• Potrebne mať otvorenú Živnosť a A1 + Freistellung
Splatnosť faktúry je 7/14
Dátum nástupu: ASAP
Ubytovanie je hradené a zabezpečene
Počet hodín týždenne: 5060
Požiadavky: 1 osoba v skupine s nemčinou.
Garantujeme možnosť dlhodobej spolupráce.
V prípade akýchkoľvek otázok ma kontaktujte na :
Ďakujeme za Váš záujem o našu spoločnosť. Tešíme sa na spoluprácu.