Skladove cislo dielu: 1590419
na citroen berlingo 2,0hdi od roku 2002 do roku 2008, radiaca páka na radenie rýchlostí, pasuje aj na peugeto partner, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska, BEZ TIAHLA,
Skladove cislo dielu: 1537318
na vw volkswagen polo 1,2htp od roku 2001 do roku 2008, radiaca, riadaca páka na radenie rýchlostí, je tam aj lanko tiahlo radenia rýchlostí, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska, 6q0711049ab,
Skladove cislo dielu: 1436168
na nissan x-trail t30 2,2dci 4x4 6-rýchlostná, od roku 2001 do roku 2007, radiaca páka, lanko, tiahlo na ovládanie rýchlosti, lanká, tiahlá ovládania rýchlosti, BEZ GUĽE RADENIA, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska
Skladove cislo dielu: 1549046
na mercedes A W168 od roku 1998 1,6i, radiaca páka, páka rýchlosti, je tam aj lanko tiahlo radenia rýchlosti, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska, a16836000730499,
Skladove cislo dielu: 1647583
na škoda superb 2 1,6tdi od roku 2012, páka na radenie rýchlostí, 1K0711061B, na 6 rýchlostnú prevodovku, je tam aj lanko , tiahlo radenia , 3T0711265D, 3T0711266A, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska
Skladove cislo dielu: 1480180
na peugeot 207 1,6hdi od roku 2007, radiaca páka, páka na radenie rýchlostí, je tam aj lanko, tiahlo radenia rýchlostí, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska, 9654072280, BEZ GULE PÁKY
Skladove cislo dielu: 1653911
na škoda fábia 1 1,2htp od roku 1999 do roku 2007, páka na radenie rýchlosti, rýchlostná páka, 6Q0711049AL, je tam aj lanko, tiahlo radenia rýchlostí, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska
Skladove cislo dielu: 1463985
na škoda fábia 1,2htp od roku 1999 do roku 2007, páka radenia rýchlosti, riadiaca páka, lanko tiahlo na prevodovku, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska, 6q0711061
Skladove cislo dielu: 1567924
na renault modus 1,2i, od roku 2004, radiaca páka, tiahlo radenia rýchlosti, lanko tiahlo, 8200273239, použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska
Skladove cislo dielu: 1405310
použité originálne autosúčiastky z autovrakoviska na auto škoda superb od roku 2002 do roku 2008, páka rýchlosti, radiaca páka, tiahla radenia rýchlosti, 4b0711025f, 8d0711025ac
Sústruh OPTIturn TH 4610 D
Masívne, plne vybavené sústruhy s digitálnym odmeriavaním polohy. Mimoriadne pokojný chod bez vibrácií zaisťuje stojan a lôžko, ktoré sú odliate z jedného kusu.
Upínanie vretena Camlock DIN ISO 7022 č. 6
Skľučovadlo „Made in Czech Republic“ – sústruh je osadený 3čeľusťovým skľučovadlom českej výroby TOS Svitavy
Kalené a brúsené vreteno uložené kuželíkových ložiskách, ktoré bežia v olejovom kúpeli
Technické údaje
Výška hrotu 230 mm
Max. točný priemer nad lôžkom 465 mm
Max. točný priemer nad suportom 270 mm
Max. točný priemer bez mostíka 690 mm
Šírka lôžka 300 mm
Vzdialenosť medzi hrotmi 1000 mm
Dĺžka mostíka 240 mm
Kužeľ vřetene MK6
Upnutie vřetena Camlock DIN ISO 7022 č. 6
Otáčky 25 – 2000 ot/min
Plynulá zmena otáčok Nie
Otáčky prevedenie Vario 10 – 2500 ot/min
Počet rýchlostných stupňov 12
Prechod vřetena 58 mm
Posuv pinoly 130 mm
Kužeľ pinoly koníka MK4
Posuv podĺžne 0,031 –1,7 mm/ot. (40 )
Posuv priečne 0,014 –0,784 mm/ot. (40 )
Max. posuv nožového suportu 128 mm
Max. posuv priečneho suportu 285 mm
Závit metrický 0,1 – 14 mm/ot. (53 )
Závit palcový 2 – 112 záv./1“ (40 )
Závit trapézový 4 –112 D.P. (50 )
Závit modulový 0,1 7 M.P. (34 )
Výkon motora chladiaceho čerpadla 100 W
Príkon 5500 W
Elektrické pripojenie 400 V
Rozmery (š × v × h) 2200 × 1568 × 1245 mm
Hmotnosť 1645 kg
Argumenty
Upínanie vretena Camlock DIN ISO 7022 č. 6
Skľučovadlo „Made in Czech Republic“ – sústruh je osadený 3čeľusťovým skľučovadlom českej výroby TOS Svitavy
Kalené a brúsené vreteno uložené kuželíkových ložiskách, ktoré bežia v olejovom kúpeli
Zaručená hádzavosť čela vretena <0,015 mm
Uzavretá posuvová skriňa s rýchlym radením, ozubené kolesá sú kalené a brúsené, uložené v olejovom kúpeli
Podstavec a lôžko stroje sú odliate z jedného kusu liatiny
Vyberateľný mostík lôžka
Kalené a brúsené vodiace plochy lôžka
Centrálne mazanie vodiacich plôch
Dorazová tyč so štyrmi vačkami na vypínanie pozdĺžneho posuvu
Koník prestaviteľný na sústruženie kužeľov o ±15 mm
Chod vpravovľavo prepínateľný ovládacou pákou
Podpäťový spínač, núdzový vypínač a istenie motora
Mechanická nožná brzda vretena
Prevedenie podľa DIN 8606 (nástrojárska presnosť)
Digitálne odmeriavanie všetkých troch osí pomocou sklenených
Banská Bystrica osobne alebo zašlem kuriérom.