Práca Záhorie
•Hľadáme človeka, ktorého baví komunikovať s ľuďmi.
•Ktorý zvláda udržiavať pravidelnú telefonickú a emailovú komunikáciu
•Uvítame absolventa školy, ale aj uchádzača s praxou.
•Ak nemáš skúsenosti, nevadí – všetko potrebné ťa naučíme, dôležité je, aby si mal záujem na sebe pracovať a zdokonaľovať sa
Zamestnanecké výhody, benefity
•Nadštandardné platové ohodnotenie
•Motivujúci systém odmeňovania + Bonusy a prémie
•Firemné akcie
•Práca v priateľskom kolektíve
Pre viac informácií kontaktujte personálne oddelenie.
Asistent/ka predaja
Spoločnosť sa zaoberá veľkoobchodným a maloobchodným predajom a distribúciou
unikátnych výživových doplnkov značky Progress Nutrition vyrábaných na Slovensku
a poradenstvom ohľadne zdravého životného štýlu.
Ďakujeme za vzhliadnutie našej ponuky a veríme, že práve Vy sa stanete súčasťou
našej spoločnosti. Tešíme sa na Vás!
Náplň práce:
Aktívny predaj a poradenstvo ohľadne našich produktov
Komunikácia so zákazníkmi
Administratívne práce spojené s predajom reporty
Požiadavky:
Komunikatívnosť
Spoľahlivosť
Zodpovednosť
Príjemné vystupovanie
Ochota učiť sa nové veci
Odolnosť voči stresu
Nie je nutná prax
Ponúkame:
Mzda od 300 € 1500 €
Prácu na dohodu, vhodná aj pre mamičky na materskej dovolenke alebo ako
privyrobenie popri Vášmu zamestnaniu
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Benefity z predaja
Možnosť kariérneho rastu
Flexibilnú pracovnú dobu
Tím kontaktujma.sk hľadá posilu do tímu.
Zodpovednosti:
Telefonický kontakt s obchodnými partnermi a klientmi na usporadúvanie obchodných stretnutí
Spracovanie administratívnych úloh a dokumentácie
Iné úlohy a úlohy pridelené vedúcim pracovníkom
Požadované kvalifikácie:
Schopnosť komunikovať jasne a profesionálne
Schopnosť organizovať a plánovať čas efektívne
Schopnosť pracovať samostatne
Ponúkame:
Hodinová mzda: 4,5 EUR (čisté)
Príjemné pracovné prostredie v kancelárii
Možnosť rozvoja kariéry
Pracovný čas:
Pondelok až štvrtok od 9:00 do 14:00
Kontakt:
Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj životopis a po zaslaní životopisu si vieme dohodnúť stretnutie, na ktorom sa dozviete viac informácii.
Témou diskusie bude práca ukrajinskej menšiny pre digitálne platformy ako sú:
§ Uber
§ Wolt
§ Bolt
§ Hopin
§ Foodora
§ Foodpanda
§ Iné
Podmienkou účasti na diskusii je, aby respondent pracoval pre spomínané platformy minimálne 6 mesiacov ako kuriéri alebo taxikári.
Dobrý deň,
pripravuje prieskum pre ukrajinskú menšinu žijúcu na Slovensku.
Účasť je honorovaná sumou 30€. Celé Slovensko ihneď.
Ak poznáte vhodného respondenta, pošlite jeho meno a minimálne emailový kontakt. Všetky informácie budú záujemcom poslané v ukrajinskom jazyku.
Náplň práce:
Náplňou práce konzultanta je práca s klientom (starostlivosť o dlhoročných aj nových klientov, získavanie nových klientov prostredníctvom vytvárania pozitívnej reklamy, zostavovanie finančných stratégií, ...), komunikácia s partnerskými spoločnosťami, administratívna práca, práca s počítačom, práca s kolegami v tíme, ... V prípade pozície Junior Manažér aj vytváranie a vedenie vlastného tímu, koordinovanie aktivít v tíme, ...
Vďaka nášmu unikátnemu systému zaškoľovania, ktorý je úplne bezplatný, je pozícia vhodná aj pre kandidátov, ktorí doteraz nemali skúsenosť v tejto oblasti. V našom tíme ponúkame možnosť získať teoretické, ako aj praktické zručnosti v oblasti marketingu, personalistiky, financií a riadenia ľudských zdrojov. Výška príjmu závisí od výkonu a nasadenia, možnosť nárastu až na dvojnásobok už po prvom mesiaci.
Ponúkané výhody:
Bez skúšobnej doby, s možnosťou zvýšenia príjmu už po 1 mesiaci
Flexibilný pracovný čas
Garantovaná možnosť kariérneho postupu
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Práca v dynamickom kolektíve
Možnosť sebarealizácie
Práca umožňuje čiastočný home office
Osobitné predpoklady:
Komunikatívnosť
Príjemné vystupovanie
Cieľavedomosť
Chuť učiť sa
Spoľahlivosť
Bezúhonnosť
Ponuka pracovnej príležitosti pre šikovných !!!
Do novootvorenej modernej pobočky v OC MADARAS v Spišskej Novej Vsi prijmeme nových kolegov, ktorí posilnia náš tím.
Máš chuť sa vzdelávať, kariérne rásť, posúvať svoje možnosti a byť finančne nezávislý ? Si sebavedomý, pracovitý a nebojíš sa výziev ?
Tak zmeň svoj život a poď k nám
#zmenitsvojzivot
Vybraní uchádzači, ktorí pošlú svoj životopis, budú kontaktovaní a pozvaní na osobný výberový pohovor.
Prijmeme uchádzačov na administratívnu pozíciu, jednoduchá práca na internete, je vhodná popri zamestnaní, pre dôchodcov, pre študentov. Zaškolíme, prax nie je nevyhnutná.
Taktiež prijmeme vodárov a servisných technikov .
800 1 200 €/ mesačne pohyblivý pracovný čas, výhodou je že môžete pracovať z domu, + flexibilita
V prípade záujmu pracovný pohovor nie písomne. Len vážny záujem
Hľadáme šikovných ľudí na administratívnu prácu z pohodlia domova. Práca je vhodná popri zamestnaní, pre mamičky na materskej dovolenke, pre študentov, dôchodcov.
23 hod denne
mzda: 800 1200€
ak ťa ponuka zaujala neváhaj ma kontaktovať a rád ti poskytnem bližšie informácie
buď pánom svojho času
teším sa na našu spoločnú spoluprácu
Darujem odstúpim firmu Borly s.r.o. využívanú na letecké práce s dronom. Firma vlastní oficiálne legálne povolenie na letecké práce aj s predmetom podnikania "Letecké práce" Bohužiaľ už nieje čas na toto podnikanie. Firmu predám buď aj s dronom, ktorý je v majetku firmy a je registrovaný v povolení na letecké práce na dopravnom úrade (so všetkým príslušenstvom popísaným nižšie)za 900€. Alebo darujem odstúpim bez drona Zdarma. S tým že administratívu si zabezpečí kupujúci.
Firma obsahuje:
Dron DJI Mavic 2 Pro
3x batéria
Brašňa na drona
Filtre pre optiku drona ( ND4, ND8, ND16, ND32, MCUV, CPL)
Dron registrovany na leteckom úrade a zahrnutý v povolení pre vykonávanie leteckých prác
Držiak tabletu na ovládač drona
Náhradné vrtule 4ks
128gb vysokorychlostna SD karta pre natacanie 4K videí
Licencia povolenie na vykonávanie leteckých prác
Letecká príručka potrebná pre povolenie pre vykonávanie leteckých prác
Viazaná živnosť Predmet podnikania: Letecké práce s UAV v kategórii malé a ľahké UAV s prevádzkovou hmotnosťou najviac 150 kg
Omega podvojne uctovnictvo do konca roka 2024
Účet pre právnickú osobu Fio banka bezplatné vedenie účtu
Firma založená v r. 2016
Žiadne pohľadávky
Žiadne záväzky
Neplátca DPH
Splatené základné imanie
Riadne vedené účtovníctvo
Bez súdnych sporov
Daňové priznanie pre daň z príjmov právnickej osoby vždy podávané v zákonom ustanovenej lehote
Pre ďalšie info ma kľudne kontaktujte
Ďakujem
O.B.
Dobrý deň, hľadám administratívnu prácu/brigádu na doma. Som mama samoživiteľka na rodičovskej dovolenke, absolventka vysokej školy v odbore marketingová komunikácia. Práci sa môžem venovať približne 34 hodiny denne. Pomôžem vám s tvorbou firemného blogu, newslettra, tvorbou zaujímavého obsahu na sociálne siete alebo s priamou komunikáciou so zákazníkom a ínymi administratívnymi úkonmi. Ponúkam precízne vypracovanie zadaní a 100% spoľahlivosť. Plynulo rozprávam anglicky a chorvátsky. Za každú ponuku práce budem vďačná.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
náplň práce:
* Aktívne vyhľadávanie nových Nemeckých
spoločností/partnerov na spoluprácu.
* vyhľadávanie ubytovaní pre
spolupracovníkov.
* Emailová a telefonická komunikácia.
práca s Microsoft Office a internetom
Microsoft Office na prokročilej úrovni.
Možnosť pracovať na:
TPP
SZČO
poprípadne Home Office Prešov a okolie do 50 km.
Prijmeme účtovníka/ účtovníčku na trvalý pracovný pomer
zodpovednosť za komplexné vedenie, spracovanie a kontrolu účtovníctva
pozícia je vhodná aj pre šikovného absolventa
výhodné mzdové ohodnotenie
Hľadám prácu ako pomocný pracovník v administratíve, sklade, obchode , eshope poprípade iné: recepcia, práca v cestovnej agentúre, asistent predaja (iba v pracovné dni).
Medzi moje osobnostné predpoklady patria :
dobré komunikačné schopnosti, tímová spolupráca, prispôsobivosť,
motivácia vzdelávať sa a pracovať na svojom rozvoji,
Kontaktujte ma v prípade záujmu
Dobrý deň hľadám si prácu ako asistentka/účtovníčka. 8 rokov sa venujem podvojnému, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. Môžem pracovať na živnosť, externú spoluprácu. Ak by sa dalo prácu hľadám na homeoffice resp. občas pracovať z domu kontaktovať emailom. Mzda závisí na dohode
Prijmeme posilu do účtovného tímu našej spoločnosti.
Ak vyhľadávate príležitosť rozvíjať sa v stabilnom a perspektívnom pracovnom prostredí, máte radi systém a presne stanovené termíny Vám nie sú cudzie, hľadáme práve Vás.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Pracovná doba
816:30
Miesto práce
Lúčka 08271
Medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť:
administratívne práce
príprava podkladov k účtovníctvu
evidencia príjmových, výdavkových dokladov
administratíva dochádzkového systému, spracovanie odchodov a príchodov zamestnancov a kontrola
dochádzky
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
nie je nutné
Prax na pozícii/v oblasti
nie je nutné
Ostatné znalosti
Microsoft Word základy
Anglický jazyk základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný pracovník
Komunikačné zručnosti, spoľahlivosť, dôveryhodnosť
Trpezlivosť, flexibilita
Ochota učiť sa
Naša firma DKELEKTRO s.r.o. sa od roku 2011 zaoberá kompletnými službami v oblasti elektroinštalácií. Od roku 2022 sa naša firma zapísala na zoznam spol. s.r.o. Ponúkame elektroinštalácie domov, bytov a nebytových priestorov, elektrické kúrenie, bleskozvody, návrh a montáž osvetlenia, štruktúrovanú kabeláž a prípravu pre optické prípojky.
Ponuka práce na pozíciu Office manager v doprave.
Ponúkame prácu vo firme s viac ako 20 r pôsobením na trhu.
V oblasti stavebníctva (obnovy historických budov) a kamionovej doprave.
Náplň práce spočíva v štandardnom vedení chodu kancelárie a koordinovaní vozidiel.
I
Obchodná spoločnosť Aquamol príjme okamžitým nástupom administratívnych, personálnych pracovníkov. 1/Popis práce: personalistika, administratíva, emailová a telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame. voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 34 hod. denne. Práca je vhodná popri práci, MD, dôchodku, či štúdiu ale aj brigádne.
2/Taktiež príjme vodárov, montážnych technikov.
Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem.
Hľadám prácu na doma popri práci. Dokážem sa práci venovať 23 h/denne. Môže ísť o prácu rôzneho druhu ako napr. administratíva, pomoc s prezentáciami, prepisovaním textov ale aj kľudne výroba nejakých produktov. Budem rada za rôzne ponuky. Ďakujem
Apartmánový dom Vila Lexus vo Veľkom Mederi hľadá šikovnú recepčnú
vek od 20 do 33 rokov minimálne dvojročnou praxou. Práca s PC.
Práca s hotelovým systémom. Práca s virtuálnou pokladňou.
Znalosti slovenského jazyka. Vítané anglický, nemecký – nie je podmienkou.
Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovanie rezervácii klienta.
Administratíva spojená s chodom recepcie, zodpovednosť za dodržiavanie
interných smerníc. Pracovná doba podľa dohody (nočná nie je potrebná).
Výhodné platobné podmienky
Ahojte, hľadáme a prijmeme administratívneho pracovníka/ pracovníčku na TPP. Oblasť administratíva (výroba a montáž PVC okien a tieniacej techniky) Náplň práce vyhotovovanie cenových ponúk, účtovných dokladov (faktúry, pokladničné bloky), komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, objednávanie tovaru, evidencia Miesto výkonu práce Banská Bystrica 974 01 Uprednostňujeme uchádzačov z blízkeho okolia pracovná doba (716h hodinová obedná prestávka) Znalosti: Microsoft office balíček (Word, Excel,...) Mzdové podmienky plat 1100€ Nástup ihneď. máš záujem? tak nám pošli svoj životopis na email uvedený k tomuto inzerátu.
Ahojte, hľadáme a prijmeme administratívneho pracovníka/ pracovníčku na TPP. Oblasť administratíva (strešné centrum stavebniny) Náplň práce vyhotovovanie cenových ponúk, účtovných dokladov (faktúry, pokladničné bloky), komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, objednávanie tovaru, evidencia dochádzok Miesto výkonu práce Sereď, 92601 Uprednostňujeme uchádzačov z blízkeho okolia pracovná doba (716h hodinová obedná prestávka) Znalosti: Microsoft office balíček (Word, Excel,...) Mzdové podmienky plat 1140€ brutto. Nástup ihneď. máš záujem? tak nám pošli svoj životopis na email uvedený k tomuto inzerátu.
Tešíme sa na spoluprácu:)
Ponuka práce v Bratislave!!!
.administratívny pracovník
. pracovník call centra
.marketingový špecialista
Ponuka práce pre šikovných a komunikatívných ľudí na TPP (zmluva v deň nástupu)
NÁSTUPNÝ PLAT 1200 brutto na ZMLÚVE plus bonusy,stravné lístky (priemerný plat 1500eur.)
Pracovná doba od Pondelka do Piatka.
Jednoduchá práca v Kancelárií,rýchly kariérny rast.
Miesto výkonu práce: Národný futbalový štadion Kalinčiakova 33, Bratislava
životopis prosím zaslať na uvedený email.
Ponúkame prácu poprí zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní 24 hod denne.
Dlhodobá práca brigáda , voľná pracovná doba
Firma príjme vodárov, servisných technikov na montáž sanitárnej techniky
Práca vhodná v kancelárií aj doma
Podľa šikovnosti, možnosť kariérneho postupu
V prípade záujmu povinný pracovný pohovor , s možnosťou okamžitého nástupu pohovory v Bratislave alebo v Košiciach.
Hľadáme asistentku do kancelárie
v prevádzke v Krásne nad Kysucou
požiadavky:
• anglický jazyk min. B2
• práca s PC znalosť MS Excel, MS Word, MS PowerPoint
• dobré komunikačné zručnosti
• samostatnosť, flexibilita, precíznosť, bezúhonnosť
Pre bližšie informácie volať.
Platové podmienky dohodou.
Hľadáme šikovných a motivovaných jednotlivcov, ktorí chcú pridať svoje schopnosti do nášho tímu. Sme obchodná firma, ktorá si váži talent a odmeňuje ho primerane.
Ponúkame:
Príležitosť rásť:
Technický poradca: 2400€
Zaujímavý príjem pre komunikatívnych ľudí: 1200€
Privyrábanie: 1000€
Asistent/ka: 800€ 1500€
Práca 24 hodiny denne: 1500€
Administratívna práca na obchodnom alebo personálnom oddelení: 300€ 1700€
Brigáda, práca popri zamestnaní alebo voľná pracovná doba: 800€ 1800€
Obchodný zástupca: 2400€
Výhodná ponuka na 34 hodiny denne: 800€ 2400€
Flexibilný pracovný čas: Vhodný aj pre prácu popri zamestnaní, dôchodku, materskej dovolenke alebo podnikaní
Možnosť práce z domu: Sme otvorení práci z domu, aby sme zabezpečili maximálnu flexibilitu pre našich zamestnancov
Rôznorodé pracovné možnosti: Od administratívy až po obchodnú činnosť, naša firma ponúka široké spektrum pracovných príležitostí
Požiadavky:
Profesionálny prístup: Hľadáme jednotlivcov so schopnosťou komunikácie a záujmom o dosiahnutie výsledkov
Technické zručnosti: Pre technických poradcov je znalosť v oblasti ich práce dôležitá
Administratívne schopnosti: Skúsenosti s administratívnymi prácami sú výhodou pre asistentov/ky
Motivácia: Od našich zamestnancov očakávame chuť učiť sa nové veci a prispievať k úspechu spoločnosti
Ak vás táto ponuka zaujala a cítite, že máte potrebné schopnosti a skúsenosti, neváhajte nám poslať svoj životopis a motivačný list.
Tešíme sa na možnosť spolupracovať s vami!
Miesto práce: Trenčín
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
komunikácia s veľkoobchodnými a maloobchodnými zákazníkmi (telefonicky, emailom)
práca s ekonomickým programom (objednávky, faktúry, dobropisy, dodacie listy, vratky)
práca s eshopom
testovanie noviniek
expedícia balíkov
Pozícia je vhodná pre poľovníka (nie je to podmienkou).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel Základy
Microsoft Word Základy
Microsoft Outlook Základy
Zamestnanecké výhody, benefity
zaujímavé bonusové ohodnotenie
výrazné zľavy na naše produkty
mobilný telefón
počítač
príspevok na stravovanie
práca v mladom a príjemnom kolektíve
unikátna možnosť osobného a kariérneho rastu
možnosť stabilnej a dlhodobej práce v rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti
jedinečná príležitosť testovať a používať najnovšie technológie (kamery, optické zariadenia pre poľovníkov)
Stručná charakteristika spoločnosti:
MG Pro s.r.o. je malá rodinná spoločnosť, ktorá sa rýchlo rozvíja a expanduje do ďalších krajín. Zaoberá sa maloobchodom a veľkoobchodom s elektrotechnikou, optikou a poľovníckym príslušenstvom. Pôsobi na trhu už od roku 2012 a v súčasnosti patrí k najväčším distribútrom na trhu s termovíziami a nočným videním. V sortimente nájdete značky ako napríklad Pard, Pixfra (Dahua), Rusan,...
Obchodná firma prijme okamžitým nástupom administratívnych pracovníkov na personálne odd., personalistov, obchodníkov, servisných montážnych technikov, vodárov. POPIS práce emailová, telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 3 hod. denne. Práca vhodná popri práci, dôchodku, či štúdiu, ale aj brigádne. Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Odmena od 400 1800€ v čistom.
Práca z domu za slušné peniaze Ľahké vyplňovanie dotazníkov Práca z domu: zaregistrujte sa a vyplňujte online výskumy univerzít i štátnych inštitúcií. Hľadáte pohodlnú a nenáročnú prácu z domova
15 €
Chcete dostávať inzeráty z hľadania na e-mail? Uložiť hľadanie
Ahojte! Hľadáme administrátora do hudobnej školy pre dospelých!
Hudobná škola pre dospelých je miesto, kde sa ľudia všetkých vekových kategórií môžu naučiť hrať na rôzne hudobné nástroje.
Panuje tu priateľská atmosféra a každému študentovi sa venuje individuálna pozornosť.
Používame jedinečnú metodiku výučby, ktorá pomáha žiakom naučiť sa hrať na hudobný nástroj rýchlo a efektívne. Taktiež organizujeme koncerty, na ktorých môžu žiaci vystúpiť pred publikom a predviesť svoje zručnosti.
Čo ponúkame: Plat: od 900 eur mesačne. Horná hranica nie je obmedzená. Jednoduchý motivačný systém, ktorý vám predstavíme na pohovore. Najlepší manažéri prekračujú plány o 10 – 20 %, čiže je u nás možnosť zarobiť omnoho viac. Práca je na plný úväzok.
Prečo pracovať práve u nás?
Máme veľký rozpočet na reklamu vďaka čomu aj množstvo potenciálnych zákazníkov a veľkú zákaznícku základňu. Máte možnosť kariérneho rastu až na pozíciu manažéra. V prípade záujmu sa dokonca môžete stať partnerom a otvoriť si vlastnú školu. Neustála podpora zo strany materskej spoločnosti. Pomôže vám vyriešiť akýkoľvek problém. Máme vytvorenú funkčnú databázu – školenia o predaji a dialógové skriptá, vďaka ktorým sa z potenciálneho zákazníka stane náš nový klient. Všetci naši zamestnanci pracujú ako jeden tím a stala sa z nich veľká a priateľská rodina. Jedinečnosť nášho produktu: zábavné a pútavé lekcie, vďaka ktorým je práca so študentmi akejkoľvek úrovne rýchla a zábavná.
Aká je náplň práce?
Volať študentom a pozývať ich na skúšobné lekcie Plánovať lekcie pre študentov a lektorov Predávať študentom kurzy hry na bicie
Ak ťa pracovná pozícia zaujala, klikni na „odpovedať“ a vidíme sa na pohovore. :) Čakáme na tých, ktorí si chcú veľa zarobiť, rozvíjať sa a rásť vo sfére hudby!