Obchodná spoločnosť Aquamol príjme okamžitým nástupom administratívnych, personálnych pracovníkov. 1/Popis práce: personalistika, administratíva, emailová a telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame. voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 34 hod. denne. Práca je vhodná popri práci, MD, dôchodku, či štúdiu ale aj brigádne.
2/Taktiež príjme vodárov, montážnych technikov.
Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem.
Obchodná firma prijme okamžitým nástupom administratívnych pracovníkov na personálne odd., personalistov, obchodníkov, servisných montážnych technikov, vodárov. POPIS práce emailová, telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 3 hod. denne. Práca vhodná popri práci, dôchodku, či štúdiu, ale aj brigádne. Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Odmena od 400 1800€ v čistom.
Do zabehnutej pobočky obsadzujem pozície adm.klientský pracovník:
mailová, telefonická a osobná komunikácia zákazník vs.obchodný partner
práca s počítačom
analýza trhu, potrieb zákazníka.
Bez požiadaviek na odbornú prax, vhodné aj pre absolventa.
Kvalitný systém zaškolenia
Máme pre vás výhodnú ponuku na 34 hodiny denne, 8002 400e mesačne.
Práca je vhodná popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní či študovaní.
Pracovná pozícia:
administratívny pracovník,
obchodnotechnický poradca,
personalista,
vodár, servisný technik na montáž sanitárnej techniky.
Požiadavky:
SŠ vzdelanie s maturitnou skúškou,
komunikatívnosť,
chuť pracovať.
Benefity:
bezplatné školenia,
možná práca z domu,
časová flexibilnosť.
Pre viac info. ma prosím kontaktujte.
V prípade záujmu mi pošlite váš životopis na email.
Po výberovom konaní budete pozvaní na pohovor.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Naša firma je na trhu viac než 20 rokov, čo je zárukou kvality produktov a spokojnosti zákazníkov. Zameriavame sa na zlepšenie kvality vody, ktorú ľudia konzumujú a používajú vo svojich domácnostiach, podnikoch a iných prostrediach. Naším hlavným cieľom je odstrániť nečistoty, chemikálie, baktérie a ďalšie kontaminanty z vody. Okrem predaja filtrov, naša spoločnosť Aquamol poskytuje aj služby údržby a servisu existujúcich systémov filtračnej vody.
Náplň práce
Hľadáme kandidáta, ktorý má skúsenosti a prax s komplexnou prípravou stavby pre zákazky v Nemecku
Hlavné body náplne práce:
* zabezpečuje, organizuje a koordinuje technickú prípravu projektov
* spracováva technické podklady a špecifikácie pre ponukové konania
* vyhotovuje rozpis materiálu s časovým plnením dodávky v súlade s HMG
* zabezpečuje rozhodujúce dodávky subdodávateľov
* zúčastňuje sa obchodných rokovaní s dodávateľmi
* spracováva nákladové kalkulácie a rozpočty
* spracováva harmonogram pre realizáciu stavby
* spracováva, modifikuje, zabezpečuje technologické, montážne postupy
* dodávateľmi, technickým dozorom
naceňovanie naviac prác počas vyśtavby
účasť na obhliadkach stavby (len zriedka)
oslovovanie subdodávateľov a vyhodnocovanie ich cenových ponúk
komunikácia s hl. stavbyvedúcim upresňovanie výkonov a
naviac prác a včasné odovzdanie
Tvorba databáz dodávateľov
Sumarizácia dokladov, certifikátov, technických listov a iných dokumentov potrebných k odovzdaniu stavby
Vedenie technickej dokumentácie stavby
Čítanie výkresovej dokumentácie
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Ponúkaný plat
30003500
Iné výhody
* nadštandardné finančné ohodnotenie
telefón, notebook
* káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou
stabilnú prácu
Možnosť profesionálneho rastu
Miesto práce
Žilinský kraj
Termín nástupu
Ihneď
Požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Ďalšie požiadavky na pracovníka
Nemecky jazyk B1,B2,C1
prax v obore min. 2 roky
analytické, logické a technické myslenie
spoľahlivosť, precíznosť
flexibilita, tímový prístup k práci
technické myslenie
HĽadám šikovných ľudí, ktorým nechýba chuť učiť sa a získavať nové skúsenosti. Práca je vhodná aj pre študentov vysokej školy, privyrobenie si na materskej dovolenke alebo na fulltime. Možnosť kariérneho postupu na zástupcu manažéra a samostatného manažéra. Skúsenosti nie sú potrebné, všetko zaúčam od začiatku.
Tvojou náplňou práce bude: Komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi. Práca s PC (word,excel,powerpoint, interný systém), analýza trhu a kontrola vzniknutých riešení. Vyjednávanie podmienok a administratíva.
Výhodou je:
prax nie je potrebná, všetko zaúčam
možnosť kariérneho rastu
osobnostný rozvoj
flexibilný pracovný čas
Plat od 1000 do 2000 eur, závisí od druhu pracovného pomeru