Náplň práce:
Náplňou práce junior manažéra je výber a zaškoľovanie nových spolupracovníkov, tvorba a vedenie obchodného tímu, starostlivosť o klientov, zostavovanie finančných stratégií, komunikácia s partnerskými spoločnosťami, administratívna práca a postupné preberanie kompetencií v rámci kancelárie.
Vďaka nášmu unikátnemu systému zaškoľovania, ktorý je úplne bezplatný, je pozícia vhodná aj pre kandidátov, ktorí doteraz nemali skúsenosť v tejto oblasti. V našom tíme ponúkame možnosť získať teoretické, ako aj praktické zručnosti v oblasti marketingu, personalistiky, financií a riadenia ľudských zdrojov. Výška príjmu závisí od výkonu a nasadenia, možnosť nárastu až na dvojnásobok už po prvom mesiaci.
V prípade Vášho záujmu pošlite štruktúrovaný životopis emailom a do predmetu správy uveďte informáciu, v ktorom meste sa uchádzate o prácu. Naši personalisti budú vybraných uchádzačov kontaktovať a dohodnú si s nimi termín prvého kolá výberového konania. Nový spolupracovník, ktorý prejde výberovým konaním, podpisuje zmluvu o spolupráci.
Ponúkané výhody:
bez skúšobnej doby, s možnosťou zvýšenia príjmu už po 1 mesiaci
flexibilný pracovný čas
garantovaná možnosť kariérneho postupu
zaujímavé finančné ohodnotenie
práca v dynamickom kolektíve
možnosť sebarealizácie
práca umožňuje čiastočný home office
Osobitné predpoklady:
komunikatívnosť
príjemné vystupovanie
cieľavedomosť
chuť učiť sa
spoľahlivosť
bezúhonnosť
Prenájom nebytového priestoru o výmere 34 m2 na Hviezdoslavovej ulici v centre mesta Senica na účely administratívne alebo obchodné. Priestor má vlastné sociálne zariadenie a nachádza sa na frekventovanej ulici
cena 350 €/mesiac nájom plus náklady 57 € s DPH
Obchodná spoločnosť príjme brigádnikov, asistentov ale aj spolupracovníkov na personálnom alebo obchodnom oddelení na administratívne práce. Flexibilný pracovný čas. Možný nástup po pracovnom pohovore, čo je podmienkou.
Benefity: časová flexibilnosť, práca z domu, bezplatné zaškolenie, kariérny rast
Každé info na pracovnom pohovore, len vážny záujem
Obchodná firma príjme 4 asistentov ky na administratívnu prácu, ktorú môžete vykonávať aj z pohodlia domova. Náplňou práce administratívna práca, výpomoc na personálnom, práca na internete, mailová komunikácia s uchádzačmi. Voľná pracovná doba, aj popri dôchodku, popri práci. Prax nie je nutná, bezplatné zaškolenie. Nástup ihneď po pracovnom pohovore. Len vážny záujem.
Podmienky práce:
Pracovná činnosť:
Zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí 1 200 eur.
Zaujímavá, jednoduchá administratívna práca popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní 24 hod. denne.
Príjmeme asistenta/asistentku na administratívne práce 4 hod. denne 2001500 eur mesačne podľa aktivity
Obchodná firma prijme vodárov, servisných technikov na montáž sanitárnej techniky.
Dlhodobá práca brigáda, voľná pracovná doba.
Predaj : Budova v historickom centre Žiliny
Predáme 2-podlažný historický, meštiansky dom v centre krajského mesta Žilina na ulici Jozefa Vuruma.
Objekt je vedený ako Budova pre obchod a služby, pozostáva z prízemia, suterénu a podkrovia. Možnosť využívať, prípadne prenajímať bez ďalších vstupných nákladov.
V objekte sa na prízemí nachádzajú obchodné priestory s výkladom do pešej zóny. Priestory sa môžu využívať na rôzne druhy služieb (momentálne využívané ako sídlo spoločnosti, administratívne a obchodné priestory). Aktuálny stav umožňuje rozdeliť priestor na tri časti so samostatnými vchodmi z ulice. Možnosť lukratívnej nadstavby (viď vizualizáciu).
Celková úžitková plocha je vyše 400 m2, plocha pozemku 290 m2, zast. plocha 290 m2.
V roku 2015 a 2020 prebehla rekonštrukcia budovy. Objekt je napojený na rozvody elektrickej energie, plynu, vody, verejnej kanalizácie.
Objekt sa nachádza na pešej zóne v lukratívnej časti historického mesta Žilina, pár metrov od Mariánskeho námestia. Budova je bez tiarch.
V prípade záujmu volajte na telefónne číslo: 0911 427 685
Cena 698 000 €.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
vyhľadávanie a identifikovanie nových obchodných príležitostí
získavanie nových potencionálnych zákazníkov
starostlivosť a poskytovanie technických riešení podľa potrieb zákazníkov
konzultácie a rokovania so zákazníkmi s cieľom rozvoja a rastu obchodu vo zverenom regióne
osobné stretnutia so zákazníkmi
reportovanie obchodných výsledkov
telefonická a elektronická komunikácia s potenciálnymi klientmi
komunikácia s distribučnou spoločnosťou
iné administratívne úkony
Zamestnanecké výhody, benefity
motivujúce finančné ohodnotenie
možnosť kariérneho rastu
flexibilný pracovný čas
Miesto práce
Prešovský kraj, Košický kraj
(Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Dohodou pohyblivá zložka závislá od plnenia stanovených cieľov
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem. Každý životopis starostlivo posúdime. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme čo najskôr kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word Mierne pokročilý
Microsoft Excel Základy
Práca s počítačom Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
aktívny prístup k zákazníkom
komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť
organizačné schopnosti
plnenie stanovených cieľov
záujem o moderné technológie a neustále vzdelávanie v danej oblasti
ochota cestovať v rámci východného Slovenska
Spoločnosť Sunland Group s.r.o. je spoločnosť založená v roku 2019, zaoberajúca sa hlavne výstavbou fotovoltaických elektrárni v krajinách európskej únie a to hlavne v Nemecku a na Slovensku.
K dispozícií sú momentálne priestory o výmere cca 44m2. Nachádzajú sa na prízemí s presklennými dverami. Priestory majú vlastnú kuchynku. WC je k dispozícií na každom poschodí objektu Priestory sú voľné ihneď.
Vhodné pre využitie administratívne priestory alebo obchodné.
Výnimočná poloha v nákupnej zóne blizko pri sieti Lidl a Tesco..
Pre viac informácií ma kontaktujte.
CENA: 10 €/m2 vrátane energii
Uvedená cena je bez DPH.
Zaujala Vás naša ponuka ? Neváhajte nás kontaktovať na tel. čísle +421 948 767 190
radi Vás prevediem danou .
Obchodná spoločnosť Aquamol príjme okamžitým nástupom administratívnych, personálnych pracovníkov. 1/Popis práce: personalistika, administratíva, emailová a telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame. voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 34 hod. denne. Práca je vhodná popri práci, MD, dôchodku, či štúdiu ale aj brigádne.
2/Taktiež príjme vodárov, montážnych technikov.
Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem.
Prenajmem obchodné/administratívne priestory vo výmere 33 m2 na Bazovského ulici v centre Lučenca pri Zlatej uličke. Priestor sa nachádza na prízemí polyfunkčného domu, samostatný vchod z ulice. V blízkosti je verejné parkovisko, možnosť dohodnúť sa aj na parkovaní priamo pred priestorom. Cena nájmu je vrátane energií, depozit nie je nutný
Ponúkame na predaj 1700 m2 Obchodných / Administratívnych priestorov.
Vlastné parkovanie o výmere 770 m2 priamo pred budovou + nakladacia rampa a prístup pre zásobovanie.
Konštrukcia budovy je stĺpového charakteru a umožňuje priestory (prízemie + poschodie) maximálne upraviť podľa požiadaviek.
Hľadáme šikovných a motivovaných jednotlivcov, ktorí chcú pridať svoje schopnosti do nášho tímu. Sme obchodná firma, ktorá si váži talent a odmeňuje ho primerane.
Ponúkame:
Príležitosť rásť:
Technický poradca: 2400€
Zaujímavý príjem pre komunikatívnych ľudí: 1200€
Privyrábanie: 1000€
Asistent/ka: 800€ 1500€
Práca 24 hodiny denne: 1500€
Administratívna práca na obchodnom alebo personálnom oddelení: 300€ 1700€
Brigáda, práca popri zamestnaní alebo voľná pracovná doba: 800€ 1800€
Obchodný zástupca: 2400€
Výhodná ponuka na 34 hodiny denne: 800€ 2400€
Flexibilný pracovný čas: Vhodný aj pre prácu popri zamestnaní, dôchodku, materskej dovolenke alebo podnikaní
Možnosť práce z domu: Sme otvorení práci z domu, aby sme zabezpečili maximálnu flexibilitu pre našich zamestnancov
Rôznorodé pracovné možnosti: Od administratívy až po obchodnú činnosť, naša firma ponúka široké spektrum pracovných príležitostí
Požiadavky:
Profesionálny prístup: Hľadáme jednotlivcov so schopnosťou komunikácie a záujmom o dosiahnutie výsledkov
Technické zručnosti: Pre technických poradcov je znalosť v oblasti ich práce dôležitá
Administratívne schopnosti: Skúsenosti s administratívnymi prácami sú výhodou pre asistentov/ky
Motivácia: Od našich zamestnancov očakávame chuť učiť sa nové veci a prispievať k úspechu spoločnosti
Ak vás táto ponuka zaujala a cítite, že máte potrebné schopnosti a skúsenosti, neváhajte nám poslať svoj životopis a motivačný list.
Tešíme sa na možnosť spolupracovať s vami!
Obchodná firma prijme okamžitým nástupom administratívnych pracovníkov na personálne odd., personalistov, obchodníkov, servisných montážnych technikov, vodárov. POPIS práce emailová, telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 3 hod. denne. Práca vhodná popri práci, dôchodku, či štúdiu, ale aj brigádne. Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Odmena od 400 1800€ v čistom.
Do zabehnutej pobočky obsadzujem pozície adm.klientský pracovník:
mailová, telefonická a osobná komunikácia zákazník vs.obchodný partner
práca s počítačom
analýza trhu, potrieb zákazníka.
Bez požiadaviek na odbornú prax, vhodné aj pre absolventa.
Kvalitný systém zaškolenia
Ponúkame na prenájom 1700 m2 Obchodných / Administratívnych priestorov.
Vlastné parkovanie o výmere 770 m2 priamo pred budovou + nakladacia rampa a prístup pre zásobovanie.
Konštrukcia budovy je stĺpového charakteru a umožňuje priestory (prízemie + poschodie) maximálne upraviť podľa požiadaviek nájomcu.
Preferujeme jedného nájomcu pre celý objekt.
Máme pre vás výhodnú ponuku na 34 hodiny denne, 8002 400e mesačne.
Práca je vhodná popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní či študovaní.
Pracovná pozícia:
administratívny pracovník,
obchodnotechnický poradca,
personalista,
vodár, servisný technik na montáž sanitárnej techniky.
Požiadavky:
SŠ vzdelanie s maturitnou skúškou,
komunikatívnosť,
chuť pracovať.
Benefity:
bezplatné školenia,
možná práca z domu,
časová flexibilnosť.
Pre viac info. ma prosím kontaktujte.
V prípade záujmu mi pošlite váš životopis na email.
Po výberovom konaní budete pozvaní na pohovor.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Naša firma je na trhu viac než 20 rokov, čo je zárukou kvality produktov a spokojnosti zákazníkov. Zameriavame sa na zlepšenie kvality vody, ktorú ľudia konzumujú a používajú vo svojich domácnostiach, podnikoch a iných prostrediach. Naším hlavným cieľom je odstrániť nečistoty, chemikálie, baktérie a ďalšie kontaminanty z vody. Okrem predaja filtrov, naša spoločnosť Aquamol poskytuje aj služby údržby a servisu existujúcich systémov filtračnej vody.
1 200 €
Chcete dostávať inzeráty z hľadania na e-mail? Uložiť hľadanie
HĽadám šikovných ľudí, ktorým nechýba chuť učiť sa a získavať nové skúsenosti. Práca je vhodná aj pre študentov vysokej školy, privyrobenie si na materskej dovolenke alebo na fulltime. Možnosť kariérneho postupu na zástupcu manažéra a samostatného manažéra. Skúsenosti nie sú potrebné, všetko zaúčam od začiatku.
Tvojou náplňou práce bude: Komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi. Práca s PC (word,excel,powerpoint, interný systém), analýza trhu a kontrola vzniknutých riešení. Vyjednávanie podmienok a administratíva.
Výhodou je:
prax nie je potrebná, všetko zaúčam
možnosť kariérneho rastu
osobnostný rozvoj
flexibilný pracovný čas
Plat od 1000 do 2000 eur, závisí od druhu pracovného pomeru