Hľadáme 2 pracovníkov na obchodnícku pozíciu.
Miesto výkonu : Bratislava Petržalka
Záber celá SR a čiastočne ČR.
Pracovná doba : 8.0017.00
TPP alebo Živnosť.
Nástup možný ihneď.
Plat: platové podmienky budú dohodnuté na osobnom pohovore a budú závisieť od ponúknutých znalostí a skúseností uchádzača. Po zaškolení fixná čiastka + odmena ako je štandardné u obchodníckej pozície.
Požiadavky :
min. VŠ vzdelanie I.stupňa
Čistý register trestov
Znalosť aspoň 1 cudzieho jazyka
Vodičský preukaz sk.B podmienkou aktívny vodič
Komunikačné a prezentačné schopnosti ( vedenie školení a prezentácií )
Podpora firmy na trhu , vedenie obchodných stretnutí, komunikácia so zákazníkmi , úradmi.
Práca s PC word , excel, powerpoint , outlook
Získavanie nových zákazníkov, starostlivosť už o existujúcich zákazníkov a iné.
Hľadám prácu ako pomocný pracovník v administratíve, sklade, obchode , eshope poprípade iné: recepcia, práca v cestovnej agentúre, asistent predaja (iba v pracovné dni).
Medzi moje osobnostné predpoklady patria :
dobré komunikačné schopnosti, tímová spolupráca, prispôsobivosť,
motivácia vzdelávať sa a pracovať na svojom rozvoji,
Kontaktujte ma v prípade záujmu
Dobrý deň hľadám si prácu ako asistentka/účtovníčka. 8 rokov sa venujem podvojnému, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. Môžem pracovať na živnosť, externú spoluprácu. Ak by sa dalo prácu hľadám na homeoffice resp. občas pracovať z domu kontaktovať emailom. Mzda závisí na dohode
hladame asistentku predaja do predajne odevov v Leviciach na zastupovanie(pocas chorob,dovoleniek),prac.doba 9.3016.30,sobota 9.0012.00,mzdove podmienky zaklad+predaja,pracovne podmienky ochita pracovat,zodpovednost,kreativita,vztah k praci s ludmi,nastup ihned
Dobrý deň hľadám si prácu v Partizánskom mám skúsenosti ako opatrovateľka alebo osobná asistentka mám 220 hodinový kurz.Pracu si hľadám buď od 7:30hod alebo od 7:30 do 15:30.Hladam si prácu ako opatrovateľka alebo osobný asistent,alebo upratovačka.
Hľadáme šikovných a motivovaných jednotlivcov, ktorí chcú pridať svoje schopnosti do nášho tímu. Sme obchodná firma, ktorá si váži talent a odmeňuje ho primerane.
Ponúkame:
Príležitosť rásť:
Technický poradca: 2400€
Zaujímavý príjem pre komunikatívnych ľudí: 1200€
Privyrábanie: 1000€
Asistent/ka: 800€ 1500€
Práca 24 hodiny denne: 1500€
Administratívna práca na obchodnom alebo personálnom oddelení: 300€ 1700€
Brigáda, práca popri zamestnaní alebo voľná pracovná doba: 800€ 1800€
Obchodný zástupca: 2400€
Výhodná ponuka na 34 hodiny denne: 800€ 2400€
Flexibilný pracovný čas: Vhodný aj pre prácu popri zamestnaní, dôchodku, materskej dovolenke alebo podnikaní
Možnosť práce z domu: Sme otvorení práci z domu, aby sme zabezpečili maximálnu flexibilitu pre našich zamestnancov
Rôznorodé pracovné možnosti: Od administratívy až po obchodnú činnosť, naša firma ponúka široké spektrum pracovných príležitostí
Požiadavky:
Profesionálny prístup: Hľadáme jednotlivcov so schopnosťou komunikácie a záujmom o dosiahnutie výsledkov
Technické zručnosti: Pre technických poradcov je znalosť v oblasti ich práce dôležitá
Administratívne schopnosti: Skúsenosti s administratívnymi prácami sú výhodou pre asistentov/ky
Motivácia: Od našich zamestnancov očakávame chuť učiť sa nové veci a prispievať k úspechu spoločnosti
Ak vás táto ponuka zaujala a cítite, že máte potrebné schopnosti a skúsenosti, neváhajte nám poslať svoj životopis a motivačný list.
Tešíme sa na možnosť spolupracovať s vami!
Hladam osobn.asistenta (empatickeho a trpezliveho) pre starsieho aktivneho vozickara, (muza schopneho vo dvojici vylozit ochrnuteho na lekarske lozko ci do auta), na 90120 hod./mesiac (podla vzajomnej dohody); Martin a blizke okolie.
Najl.rentiera; (VP sk.B vitane). 5,52€/hod.(5,19€ netto).
Vzajomna dovera!
Hľadám si prácu v Prešove.
Preklad textov z ANJ do SJL a naopak, lektor ANJ alebo doučovanie SJL (aj online).
Poprípade iné: recepcia, práca v cestovnej agentúre, asistent predaja (iba v pracovné dni).
Kontaktujte ma.
Hľadáme asistentku do kancelárie
v prevádzke v Krásne nad Kysucou
požiadavky:
• anglický jazyk min. B2
• práca s PC znalosť MS Excel, MS Word, MS PowerPoint
• dobré komunikačné zručnosti
• samostatnosť, flexibilita, precíznosť, bezúhonnosť
Pre bližšie informácie volať.
Platové podmienky dohodou.