Hľadáme mladých a šikovných ľudí, ktorým nechýba chuť učiť sa a získavať nové skúsenosti.
Náplň práce:
komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
práca s PC (Excel, Word, PowerPoint, Zoom a interný systém)
analýza trhu a kontrola vzniknutých riešení
vyjednávanie podmienok pre klienta
Výhody:
flexibilný pracovný čas
garantovaný kariérny postup
kompletný zaškolovací systém
možnosť homeoffice
prax nie je potrebná, všetko potrebné Vás naučíme
vhodné pre Ukrajincov, Srbov
vhodné aj popri práci
možnosť pracovať popri škole alebo materskej dovolenke
Požiadavky:
bezúhonnosť
samostatnosť
príjemné vystupovanie
komunikatívnosť
Charakteristika spoločnosti:
Sme partnerom, ktorý Vás osobne sprevádza životom. Ponúkame riešenia šité na mieru k Vašim potrebám. Sme Vám vždy k dispozícii už 30 rokov. Na tých najlepších riešeniach pracujú naši lokálni sprostredkovatelia po celej SR.
Životopisy zasielajte na email.
Vybraní záujemcovia budú kontaktovaní a pozvaní na online pohovor.
Dobrý deň hľadám si prácu ako asistentka/účtovníčka. 8 rokov sa venujem podvojnému, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. Môžem pracovať na živnosť, externú spoluprácu. Ak by sa dalo prácu hľadám na homeoffice resp. občas pracovať z domu kontaktovať emailom. Mzda závisí na dohode
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
práca s pridelenými databázami klientov
starostlivosť o existujúcich klientov, klientský servis
analýza potrieb klientov, vytváranie ponúk
oslovovanie nových klientov
práca s MS office
účasť na školeniach, poradách, tréningoch
Pracovná doba:
flexibilná pracovná doba (8 hodín denne)
homeoffice: Áno
Druh pracovného pomeru:
živnosť (mandátna zmluva, nie je potrebné si otvárať živnosť samostatne)
Zamestnanecké výhody, benefity:
školenia hradené spoločnosťou
zvýhodnené podmienky na vybrané poistné produkty
výkonnostné bonusy vyplácané štvrťročne
možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
rýchly kariérny rast
možnosť pracovať aj v kamenných pobočkách
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
komunikatívnosť
príjemné vystupovanie
obchodné a organizačné schopnosti
orientácia na výsledky a efektivitu
zodpovednosť a spoľahlivosť
samostatnosť
chuť rásť finančne aj osobnostne
Informácie o výberovom konaní:
Predmetom činnosti je výkon finančného sprostredkovania v zmysle zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, pričom ide o podnikateľskú činnosť.