Predám kompaktný univerzálny kombinovaný stroj s malým pôdorysom a optimálnym pomerom cena/výkon najlepšia voľba pre nadšencov spracovania dreva s obmedzením
kapacita dielne
pílový list je možné nakloniť ručným kolieskom v rozsahu 90 45°
veľký a presne brúsený liatinový stôl s pokosovým dorazom (+45°) vedený v Tdrážke
rýchla a pohodlná transformácia medzi prevádzkovými režimami pomocou otočného spínača
každá jednotka stroja je poháňaná nezávislým motorom, ktorý poskytuje dlhotrvajúci výkon v prevádzke
pevný 3nožový rezací blok s predmontovanými HSS hobľovacími nožmi
výkon motora kotúčová píla S1 (100%) / S6: 2,2 kW / 3,1 kW
výkon motora tvarovač vretena S1 (100%) / S6: 1,5 kW / 2,1 kW
výkon motora S1 (100%) / S6: 1,5 kW / 2,1 kW
súčasťou dodávky: tvarovacia kapucňa vr. vodiacej lišty a ochranného plechu, pokosový rozchod vrát. upínač obrobku, pokosový doraz vrát. koncový doraz, trhacie pravítko, sklopné (9045°) hobľovacie pravítko, hobľovacie meradlo, náradie.
VOLITEĽNÉ PRÍSLUŠENSTVO
dlabacia jednotka (K5260LLL) voliteľne k dispozícii
odsavač pilín
pílové kotúče
magnetický nastavovač nožov
náhradné hoblovacie nože
frézky
dlabačka
podpery
kĺzné pasty
Banská Bystrica osobne alebo zašlem kuriérom.
4taktný benzínový OHV motor 190F 15HP (11kW).
Remenica nie je súčasťou balenia.
Tento model má elektrický štartér so spínacou skrinkou, 2 kľúče.
Vlastnosti:
• elektrický štart kľúčom + ručné manuálne štartovanie (akumulátor nie je súčasťou balenia)
• elektrické zapaľovanie tranzistorové TCI
• plynulé ovládanie otáčok páčkou (10003600 ot/min.)
• hliníkový blok motora
• viečko plniaceho otvoru oleja s mierkou
• rozšírená filtračná komora
• japonský karburátor
• vzduchové chladenie
• 3piestne krúžky
• chromový povrch valca
• nízka spotreba paliva
• tlmená a zväčšená komora tlmiča výfuku
Technické parametre:
Motor: 190F, 4takt, OHV
Objem: 420 ccm
Výkon: 15HP 11kW
Otáčky: 10003600 ot/min.
Priemer hnacieho hriadeľa: 25 mm.
Dĺžka hriadeľa: 72 mm
Hlučnosť: 90dB
Spotreba: 1,5 2,5 L/hod. (podľa záťaže)
Druh paliva: benzín 95 natural
Benzínová nádrž objem: 6,5 L
Objem olejovej nádrže: 1,1 L
Motorový olej: 10W40
Akumulátor: odporúčaný 12V DC 1417Ah NIE JE súčasťou balenia!
Rozteč montážnych otvorov: 195 x 100 mm
Hmotnosť: 40kg
Motor má zabudovaný olejový senzor OCHRANA MOTORA PRED ZADRETÍM.
BEZ OLEJA alebo v prípade poklesu alebo nízkej hladine oleja MOTOR sa vypne a NEDÁ naštartovať, SVIEČKA NEDÁVA iskru.
DOLEŽITÉ:
Pred použitím musí byť motor naplnený olejom 10W40.
Prvá výmena oleja sa musí uskutočniť po 5 hodinách prevádzky.
Každá následná výmena oleja by sa mala uskutočňovať každých 25 hodín prevádzky motora.
Hladina oleja má byť podľa mierky.
Pred každým spustením motora by mal prevádzkovateľ skontrolovať hladinu motorového oleja.
Poštovné 10€
Ľahko drví materiály ako betón, železobetónbetón, kameň, bloky, kocky, tehly, dlažba a pod.
Tento triedič je kompletný s prijímacím zásobníkom, dvojpodlažným sitom, trojvalcovým dieselovým motorom Kubota, tromi predĺženými skladovacími dopravníkmi, všetko namontované na pásovom podvozku s diaľkovým ovládaním.
Model Plus má o 1 m dlhšie dopravníky, ktoré zvyšujú výšku vykladania materiálu z 1,2 m na 2 m. Podvozok je tiež vyžší o 300mm. Je určený pre zákazníkov, ktorí potrebujú tri produkty a je ideálny pre separovanie nadrveného materiálu.
Môže byť plnený bagrom alebo priamo z dopravníka drviča. Vďaka kompaktným rozmerom a nízkej hmotnosti sa dá ľahko prepravovať. Dopravníky sa hydraulicky skladajú, takže zariadenie možno poskladať v kratkom čase.
Viac informácii na našej stránke.
Možný nákup na splátky. Cena v zavislosti od modelu.
Jednoduchý kĺbový čeľusťový drvič s ústim 700 mm x 400 mm, čeľuste sú vyrobené zo 14% mangánovej ocele s vysokou odolnosťou proti oteru, sú otočné dvojnásobná životnosť.
Celková šírka je 2284 mm
Priame hydraulické pákové ovládanie recyklačného drviča s reverzáciou umožňuje rýchle uvoľnenie materiálu a nastavenie žiadanej frakcie 30 mm do 120 mm samozrejmosťou je spätný chod.
Obmedzovací hydraulický ventil a ďalšie bezpečnostné prvky sú v štandardnej výbave.
Pojazd na manipuláciu a všetky funkcie stroja sú riadené diaľkovým bezdrôtovým ovládaním
Motor Kubota 55,4 kW vodou chladený, 74 koní
Ľahko drví materiály ako betón, železobetón, kameň, bloky, kocky, tehly, dlažba a pod.
Výkon drvenia je min. 68 t/hod v závislosti od vstupného materiálu a spôsobu nakladania
Ľahko drví materiály ako betón, železobetón, kameň, bloky, kocky, tehly, dlažba, porcelán, sklo a pod.
Jednoduchý kĺbový čeľusťový drvič s ústim 400 mm x 170 mm, čeľuste sú vyrobené zo 14% mangánovej ocele s vysokou odolnosťou proti oteru, sú otočné dvojnásobná životnosť.
Celková šírka len 775mm môže sa tak dostať do miest s obmedzeným priestorom
Priame hydraulické pákové ovládanie recyklačného drviča s reverzáciou umožňuje rýchle uvoľnenie materiálu a nastavenie žiadanej frakcie 20 mm do 80 mm samozrejmosťou je spätný chod.
Obmedzovací hydraulický ventil a ďalšie bezpečnostné prvky sú v štandardnej výbave.
Motor Kubota 10,8 kW vodou chladený, dvojvalec, 14,6 HP.
Viac informácii na našej stránke.
Možný nákup na splátky. Cena v zavislosti od modelu.
Rada ATMOS PDP Perkins 212 m³ / min , 712 bar
Sú vyrábané vo výkonovom rozmedzí od 2 m3 / min do 12 m3 / min a poháňa ich dieselový motor zn. PERKINS. Do ich konštrukcie sa premieta päťdesiatročná tradícia vo výrobe pojazdných kompresorov, vďaka ktorej sú pojazdné kompresory ATMOS robustné a spoľahlivé, schopné práce vo veľmi náročných podmienkach stavenísk, teda aj v extrémnych teplotách, prašnom prostredí a odolávajú aj nie vždy dokonalej údržbe.
Spoločné parametre radu:
Motory Celkovú kvalitu pojazdných kompresorov najviac ovplyvňujú dieselové motory. Preto sa vyberajú také modely, ktoré poskytujú bohatú výkonovú rezervu. Vďaka nej je zaručená spoľahlivosť a čo najdlhšiu životnosť stroja. Pracovný režim je vďaka výkonovej rezerve nastavený do optimálnej oblasti krivky spotreby, čo vedie k veľmi nízkej celkovej spotrebe paliva.
Riadiaci systém Dvojstupňový proporcionálny riadiaci systém modernej konštrukcie je ďalším prvkom, ktorý výrazne redukuje spotrebu paliva. Systém presne sleduje aktuálnu spotrebu stlačeného vzduchu, čím optimalizuje energiu vkladanú do stlačeného vzduchu. Prevádzkovateľom pojazdného kompresora tak šetrí ďalšie náklady na palivo.
Skrutkový blok Skrutkové bloky použité pre pojazdné kompresory ATMOS zaručujú dlhý bezproblémový chod počas celej životnosti stroja. Posledná vývojová generácia profilu skrutiek má vynikajúce vlastnosti ako v účinnosti, tak v hlučnosti.
Ochranný systém Ochranný systém kompresora sleduje teplotu chladiaceho média motora, mazacie tlak a teplotu oleja v kompresore. Stroj je odstavený pokiaľ dôjde k neštandardnému prevádzkovému stavu.
Podvozky Podvozky sú certifikované pre všetky druhy predpisov EÚ. Stroje, ktorých váha prevyšuje 750 kg, sú dodávané s nájazdovou brzdou a spätnou automatikou a tiež s nastaviteľnou výškou oja. Pri menších strojov je toto zariadenie dodávané na želanie.
Karosérie Karoséria pojazdných kompresorov ATMOS obmedzuje hluk v súlade s príslušnými normami EÚ na ochranu životného prostredia. Vysoká pozornosť bola venovaná ochrane proti korózii a vyústila v nový ochranný systém karosérie založený na pokrytie hliníkom.
Odlučovanie vody Na želanie sú dodávané účinné dochladzovače vzduchu, do ktorých je zastavaný ekonomizér a odlučovanie vody.
pojazdný dieslový kompresor ATMOS PDC 90 motor Caterpillar r.v. 2020
PARAMETRE :
verzie pre pracovný tlak bar 7/10/12/14
verzie prietoku stlač. vzduchu m3/min 12/10/8,8/7,5
výrobca motora Caterpillar
model motora CAT C 4.4
výkon motora kW 98,1
POPIS :
Model PDC90 je kompaktný a ľahko použiteľný bude sa používať na miestach, v ktorých je potrebná mobilita a malé rozmery zariadenia, má kompresor navyše veľmi priaznivý pomer spotreby paliva k účinnosti.
Hadice olejového vedenia sú vyrobené z gumy vystuženej kovovými opletmi, umožňujú maximálnu mechanickú pevnosť pri vysokých prevádzkových teplotách oleja.
Filtrácia vzduchu zaisťuje čistý vzduch počas prevádzky zariadenia, je to možné vďaka filtrom umiestneným na bočnej stene kompresora.
Je poháňaný bez prevodových stupňov, čím sa dosahuje maximálna účinnosť a životnosť skrutkovice kompresného bloku.
Ľahký prístup k filtrom, odlučovačom a iným prvkom, ktoré si vyžadujú pravidelnú údržbu, ich výmena je oveľa jednoduchšia a príjemnejšia.
Motor pracuje s vysokokvalitným nízkorychlostným skrutkovým modulom na vytváranie tlaku až 14 barov a kapacita až 12 000 l / min., môže pracovať v nepretržitom režime.
Rada ATMOS PDP Perkins 212 m³ / min
Sú vyrábané vo výkonovom rozmedzí od 2 m3 / min do 12 m3 / min a poháňa ich dieselový motor. Do ich konštrukcie sa premieta päťdesiatročná tradícia vo výrobe pojazdných kompresorov, vďaka ktorej sú pojazdné kompresory ATMOS robustné a spoľahlivé, schopné práce vo veľmi náročných podmienkach stavenísk, teda aj v extrémnych teplotách, prašnom prostredí a odolávajú aj nie vždy dokonalej údržbe.
Spoločné parametre radu:
Motory Celkovú kvalitu pojazdných kompresorov najviac ovplyvňujú dieselové motory. Preto sa vyberajú také modely, ktoré poskytujú bohatú výkonovú rezervu. Vďaka nej je zaručená spoľahlivosť a čo najdlhšiu životnosť stroja. Pracovný režim je vďaka výkonovej rezerve nastavený do optimálnej oblasti krivky spotreby, čo vedie k veľmi nízkej celkovej spotrebe paliva.
Riadiaci systém Dvojstupňový proporcionálny riadiaci systém modernej konštrukcie je ďalším prvkom, ktorý výrazne redukuje spotrebu paliva. Systém presne sleduje aktuálnu spotrebu stlačeného vzduchu, čím optimalizuje energiu vkladanú do stlačeného vzduchu. Prevádzkovateľom pojazdného kompresora tak šetrí ďalšie náklady na palivo.
Skrutkový blok Skrutkové bloky použité pre pojazdné kompresory ATMOS zaručujú dlhý bezproblémový chod počas celej životnosti stroja. Posledná vývojová generácia profilu skrutiek má vynikajúce vlastnosti ako v účinnosti, tak v hlučnosti.
Ochranný systém Ochranný systém kompresora sleduje teplotu chladiaceho média motora, mazacie tlak a teplotu oleja v kompresore. Stroj je odstavený pokiaľ dôjde k neštandardnému prevádzkovému stavu.
Podvozky Podvozky sú certifikované pre všetky druhy predpisov EÚ. Stroje, ktorých váha prevyšuje 750 kg, sú dodávané s nájazdovou brzdou a spätnou automatikou a tiež s nastaviteľnou výškou oja. Pri menších strojov je toto zariadenie dodávané na želanie.
Karosérie Karoséria pojazdných kompresorov ATMOS obmedzuje hluk v súlade s príslušnými normami EÚ na ochranu životného prostredia. Vysoká pozornosť bola venovaná ochrane proti korózii a vyústila v nový ochranný systém karosérie založený na pokrytie hliníkom.
Odlučovanie vody Na želanie sú dodávané účinné dochladzovače vzduchu, do ktorých je zastavaný ekonomizér a odlučovanie vody.
pojazdný dieslový kompresor ATMOS PDC 190 motor Caterpillar rv. 2020
PARAMETRE :
verzie pre pracovný tlak bar 8,6/10/12/14
verzie prietoku stlač. vzduchu m3/min 25,2/24,8/22,1/19,9
výrobca motora Caterpillar
model motora CAT C 7.1
výkon motora kW 205
POPIS :
Model PDC90 je kompaktný a ľahko použiteľný bude sa používať na miestach, v ktorých je potrebná mobilita a malé rozmery zariadenia, má kompresor navyše veľmi priaznivý pomer spotreby paliva k účinnosti.
Hadice olejového vedenia sú vyrobené z gumy vystuženej kovovými opletmi, umožňujú maximálnu mechanickú pevnosť pri vysokých prevádzkových teplotách oleja.
Filtrácia vzduchu zaisťuje čistý vzduch počas prevádzky zariadenia, je to možné vďaka filtrom umiestneným na bočnej stene kompresora.
Je poháňaný bez prevodových stupňov, čím sa dosahuje maximálna účinnosť a životnosť skrutkovice kompresného bloku.
Ľahký prístup k filtrom, odlučovačom a iným prvkom, ktoré si vyžadujú pravidelnú údržbu, ich výmena je oveľa jednoduchšia a príjemnejšia.
Motor pracuje s vysokokvalitným nízkorychlostným skrutkovým modulom na vytváranie tlaku až 14 barov a kapacita až 25 200 l / min., môže pracovať v nepretržitom režime.
LEASING : 11.800, + 48 x 1045. EUR
Nový originál blok pro vozidla AUDI, VW,SEAT, SKODA 2.0 TDI, kod motoru CUNA, CUPA.
Blok s novou klikou, ojnicemi, písty nový blok s vyvažovacíma hřídelemi, zcela nový originál nejetý, nedělaný.
VŠECHNY DÍLY NA TYTO MOTORY.
Vše SKLADEM.
Nabízíme také výměnu motoru v našem servisu za zvýhodněnou cenu. Provádíme také odtah vozidla.
Pojazdný záhradný elektrický drvič konárov mulčovač štiepkovač KraftDele.
Drvič je vybavený moderným a efektívnym motorom s vysokým výkonom 2800 W, ktorý sa vyznačuje bezporuchovosťou a nízkou hlučnosťou.
Umožní drviť výhonky aj vetvičky zo živých plotov alebo kríkov a dokonca aj konárov s priemerom až do 44 mm.
Základom drviaceho ústrojenstva je pomalobežné ozubené koleso valec z vysoko kvalitnej ocele, ktoré je pre dlhšiu životnosť uložené v pevnom kovovom bloku.
Ozubené koleso valec si vťahuje konáre do vnútra ústrojenstva sám.
Bez problémov si poradí aj s hrubými konármi z tvrdého dreva.
Veľkou výhodou je jej vysoká spoľahlivosť nie je potrebné ho brúsiť ako nôže v prípade drvičov s nožmi.
Aby bola zaistená bezpečnosť používateľa, drvič má funkciu zmeny smeru otáčania v prípade zaseknutia rozdrvených vetiev v zariadení.
Ochrana motora proti preťaženiu a blokovanie opätovného spustenia v prípade dočasného výpadku prúdu.
Drvič je veľmi ľahko použiteľný, obsluha prístroja je mimoriadne jednoduchá a zvládne ju takmer každý.
Široko rozmiestnené kolesá a oceľový rám zariadenia zaisťujú stabilitu pri práci.
Nasekané kúsky sú užitočné ako materiál na mulčovanie alebo prírodný kompost
TECHNICKÉ ÚDAJE:
Menovitý výkon: 2800 W
Voľnobežné otáčky: 60 ot. / min.
Hmotnosť: 17 kg
Napájacie napätie: 230V / 50HZ
Maximálny priemer hrúbka vetiev alebo konárov pre vkladanie: 44 mm
Tepelná ochrana motora proti preťaženiu
Stupeň ochrany proti vniknutiu vody: IPX4
Vrecko s objemom 60 litrov na drvený materiál
Nastavenie prítlačného tlaku frézy
CE osvedčenie o zhode
Nový s dokladom a zárukou.
Dobierka: 8 EUR.
Nabízíme kompletně zgeneralkovaný motor peugeot boxer, citroen jumper 2.0 bluehdi euro6
Proces regenerace motoru zahrnuje:
Honování vložek válců (nové vložky válců)
Výměna pístních kroužků + výměna pístu za nové + nová pouzdra ojnic
Blok motoru zkonrolován + přebroušen
Nové značkové rozvody
Nové značkové těsnění hlavy
Jmenovitý klikový hřídel + nová ložiska
Hlava motoru komplet udělaná + otlakovaná
Ostraněna chyba s olejovým čerpadlem značkové přestavěné olejové čerpadlo pierburg
Ah01 ah02 ah03 10dyzz 10dyzz dw10fud dw10fuc dw10fue ahp ahn
Na motor je poskytovaná záruka 6 měsíců.
Všechny typy motorů okamžitě k odběru formou výměny/zálohy.
Možno dodat také s novými vstřiky ( 5500 kč/ks) a repasovaným / novým turbodmychadlem.
dohodou
Chcete dostávať inzeráty z hľadania na e-mail? Uložiť hľadanie
IHNED K ODBĚRU.
Nabízíme kompletně zgeneralkovaný motor PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER 2.2 BLUEHDI EURO6
Proces regenerace motoru zahrnuje:
Honování vložek válců (nové vložky válců)
Výměna pístních kroužků + výměna pístu za nové + nová pouzdra ojnic
Blok motoru zkonrolován + přebroušen
Nové značkové rozvody
Nové značkové těsnění hlavy
Jmenovitý klikový hřídel + nová ložiska
Hlava motoru komplet udělaná + otlakovaná
Ostraněna chyba s olejovým čerpadlem značkové přestavěné olejové čerpadlo Pierburg
Na motor je poskytovaná záruka 6 měsíců.
Všechny typy motorů okamžitě k odběru formou výměny/zálohy.
Možno dodat také s novým nebo repasovaným turbodmychadlem.
4h03, 4hb, 10ways
Benzínový motor vhodný na malotraktor, motokáru, vibračnú dosku, rotovátor, štiepačku, čerpadlá, agregáty, stavebné zariadenia a mnohé ďalšie.
Motor je štvortaktný a vzduchom chladený s ručným štartovaním a elektrickou zapaľovacou cievkou.
Osadený zosilnený vzduchový filter (HEPA) zaručuje dlhodobú a bezporuchovú prevádzku motora na rozdiel od lacnejších náhrad s hubovým filtrom.
Zabraňuje vniknutiu častíc nečistôt do motora a tým zabraňuje poškodeniu motora.
Plynulé ovládanie otáčok páčkou.
Hliníkový blok motora.
Technológia OHV motory OHV vychádzajú z designu Honda a sú ľahké, ekonomické a spoľahlivé.
Motor má zabudovaný olejový senzor OCHRANA MOTORA PRED ZADRENÍM.
BEZ OLEJA alebo v prípade poklesu alebo nízkej hladine oleja MOTOR sa vypne a NEDÁ naštartovať, SVIEČKA NEDÁVA iskru.
DÔLEŽITÉ:
Motor je dodávaný bez náplni (olej, benzín).
Pred štartom je potrebné naliať olej 10W40.
Prvá výmena oleja sa musí uskutočniť po 5 hodinách prevádzky.
Každá následná výmena oleja by sa mala vykonávať každých 25 hodín prevádzky motora.
Hladina oleja má byť podľa merítka.
Pred každým spustením motora by mal prevádzkovateľ skontrolovať hladinu motorového oleja.
Technické údaje:
Štvortaktný spaľovací motor, horný ventil OHV
Zdvihový objem: 423 cm3
Max. výkon: 15 HP 11kW 1000 3600 ot./min.
Obsah palivovej nádrže: 6,1 L
Spotreba paliva: 2,5 L (bezolovnatý benzín 95) pri 3600 ot./min.
Motorový olej: SAE 10W40, množstvo: 1,1 L
Priemer hnacieho hriadeľa: 25,4 mm, dĺžka: 72mm
Typ hriadeľa: horizontálny
Priemer a zdvih piestu: 77 x 58 mm
Štartovanie: manuálne ručné lankom
Zapaľovanie: TCI tranzistorové elektronické
Hmotnosť: 31 kg
Otáčanie hriadeľa: proti smeru hodinových ručičiek.
Nový.
Poštovné kurierom: 10 EUR.