Náplň práce:
Náplňou práce konzultanta je práca s klientom (starostlivosť o dlhoročných aj nových klientov, získavanie nových klientov prostredníctvom vytvárania pozitívnej reklamy, zostavovanie finančných stratégií, ...), komunikácia s partnerskými spoločnosťami, administratívna práca, práca s počítačom, práca s kolegami v tíme, ... V prípade pozície Junior Manažér aj vytváranie a vedenie vlastného tímu, koordinovanie aktivít v tíme, ...
Vďaka nášmu unikátnemu systému zaškoľovania, ktorý je úplne bezplatný, je pozícia vhodná aj pre kandidátov, ktorí doteraz nemali skúsenosť v tejto oblasti. V našom tíme ponúkame možnosť získať teoretické, ako aj praktické zručnosti v oblasti marketingu, personalistiky, financií a riadenia ľudských zdrojov. Výška príjmu závisí od výkonu a nasadenia, možnosť nárastu až na dvojnásobok už po prvom mesiaci.
Ponúkané výhody:
Bez skúšobnej doby, s možnosťou zvýšenia príjmu už po 1 mesiaci
Flexibilný pracovný čas
Garantovaná možnosť kariérneho postupu
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Práca v dynamickom kolektíve
Možnosť sebarealizácie
Práca umožňuje čiastočný home office
Osobitné predpoklady:
Komunikatívnosť
Príjemné vystupovanie
Cieľavedomosť
Chuť učiť sa
Spoľahlivosť
Bezúhonnosť
Náplň práce:
Náplňou práce junior manažéra je výber a zaškoľovanie nových spolupracovníkov, tvorba a vedenie obchodného tímu, starostlivosť o klientov, zostavovanie finančných stratégií, komunikácia s partnerskými spoločnosťami, administratívna práca a postupné preberanie kompetencií v rámci kancelárie.
Vďaka nášmu unikátnemu systému zaškoľovania, ktorý je úplne bezplatný, je pozícia vhodná aj pre kandidátov, ktorí doteraz nemali skúsenosť v tejto oblasti. V našom tíme ponúkame možnosť získať teoretické, ako aj praktické zručnosti v oblasti marketingu, personalistiky, financií a riadenia ľudských zdrojov. Výška príjmu závisí od výkonu a nasadenia, možnosť nárastu až na dvojnásobok už po prvom mesiaci.
V prípade Vášho záujmu pošlite štruktúrovaný životopis emailom a do predmetu správy uveďte informáciu, v ktorom meste sa uchádzate o prácu. Naši personalisti budú vybraných uchádzačov kontaktovať a dohodnú si s nimi termín prvého kolá výberového konania. Nový spolupracovník, ktorý prejde výberovým konaním, podpisuje zmluvu o spolupráci.
Ponúkané výhody:
bez skúšobnej doby, s možnosťou zvýšenia príjmu už po 1 mesiaci
flexibilný pracovný čas
garantovaná možnosť kariérneho postupu
zaujímavé finančné ohodnotenie
práca v dynamickom kolektíve
možnosť sebarealizácie
práca umožňuje čiastočný home office
Osobitné predpoklady:
komunikatívnosť
príjemné vystupovanie
cieľavedomosť
chuť učiť sa
spoľahlivosť
bezúhonnosť
Prijmeme uchádzačov na administratívnu pozíciu, jednoduchá práca na internete, je vhodná popri zamestnaní, pre dôchodcov, pre študentov. Zaškolíme, prax nie je nevyhnutná.
Taktiež prijmeme vodárov a servisných technikov .
800 1 200 €/ mesačne pohyblivý pracovný čas, výhodou je že môžete pracovať z domu, + flexibilita
V prípade záujmu pracovný pohovor nie písomne. Len vážny záujem
Hľadáme ľudí na administratívnu pozíciu je vhodná popri zamestnaní, pre mamičky, pre študentov, dôchodcov.
Taktiež prijmeme vodárov a servisných technikov na montovanie sanitárnej techniky.
800 1200€ mesačne, pracovný čas si určujete vy!
Výhody: Home office / práca priamo na mieste, flexibilita
V prípade, že ťa ponuka zaujala, kontaktuj ma pre bližšie info.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
vyhľadávanie a identifikovanie nových obchodných príležitostí
získavanie nových potencionálnych zákazníkov
starostlivosť a poskytovanie technických riešení podľa potrieb zákazníkov
konzultácie a rokovania so zákazníkmi s cieľom rozvoja a rastu obchodu vo zverenom regióne
osobné stretnutia so zákazníkmi
reportovanie obchodných výsledkov
telefonická a elektronická komunikácia s potenciálnymi klientmi
komunikácia s distribučnou spoločnosťou
iné administratívne úkony
Zamestnanecké výhody, benefity
motivujúce finančné ohodnotenie
možnosť kariérneho rastu
flexibilný pracovný čas
Miesto práce
Prešovský kraj, Košický kraj
(Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Dohodou pohyblivá zložka závislá od plnenia stanovených cieľov
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem. Každý životopis starostlivo posúdime. Uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme čo najskôr kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word Mierne pokročilý
Microsoft Excel Základy
Práca s počítačom Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
aktívny prístup k zákazníkom
komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť
organizačné schopnosti
plnenie stanovených cieľov
záujem o moderné technológie a neustále vzdelávanie v danej oblasti
ochota cestovať v rámci východného Slovenska
Spoločnosť Sunland Group s.r.o. je spoločnosť založená v roku 2019, zaoberajúca sa hlavne výstavbou fotovoltaických elektrárni v krajinách európskej únie a to hlavne v Nemecku a na Slovensku.
Prijmeme posilu do účtovného tímu našej spoločnosti.
Ak vyhľadávate príležitosť rozvíjať sa v stabilnom a perspektívnom pracovnom prostredí, máte radi systém a presne stanovené termíny Vám nie sú cudzie, hľadáme práve Vás.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Pracovná doba
816:30
Miesto práce
Lúčka 08271
Medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť:
administratívne práce
príprava podkladov k účtovníctvu
evidencia príjmových, výdavkových dokladov
administratíva dochádzkového systému, spracovanie odchodov a príchodov zamestnancov a kontrola
dochádzky
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
nie je nutné
Prax na pozícii/v oblasti
nie je nutné
Ostatné znalosti
Microsoft Word základy
Anglický jazyk základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný pracovník
Komunikačné zručnosti, spoľahlivosť, dôveryhodnosť
Trpezlivosť, flexibilita
Ochota učiť sa
Naša firma DKELEKTRO s.r.o. sa od roku 2011 zaoberá kompletnými službami v oblasti elektroinštalácií. Od roku 2022 sa naša firma zapísala na zoznam spol. s.r.o. Ponúkame elektroinštalácie domov, bytov a nebytových priestorov, elektrické kúrenie, bleskozvody, návrh a montáž osvetlenia, štruktúrovanú kabeláž a prípravu pre optické prípojky.
Obchodná firma prijme okamžitým nástupom administratívnych pracovníkov na personálne odd., personalistov, obchodníkov, servisných montážnych technikov, vodárov. POPIS práce emailová, telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 3 hod. denne. Práca vhodná popri práci, dôchodku, či štúdiu, ale aj brigádne. Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Odmena od 400 1800€ v čistom.
Ahojte! Hľadáme administrátora do hudobnej školy pre dospelých!
Hudobná škola pre dospelých je miesto, kde sa ľudia všetkých vekových kategórií môžu naučiť hrať na rôzne hudobné nástroje.
Panuje tu priateľská atmosféra a každému študentovi sa venuje individuálna pozornosť.
Používame jedinečnú metodiku výučby, ktorá pomáha žiakom naučiť sa hrať na hudobný nástroj rýchlo a efektívne. Taktiež organizujeme koncerty, na ktorých môžu žiaci vystúpiť pred publikom a predviesť svoje zručnosti.
Čo ponúkame: Plat: od 900 eur mesačne. Horná hranica nie je obmedzená. Jednoduchý motivačný systém, ktorý vám predstavíme na pohovore. Najlepší manažéri prekračujú plány o 10 – 20 %, čiže je u nás možnosť zarobiť omnoho viac. Práca je na plný úväzok.
Prečo pracovať práve u nás?
Máme veľký rozpočet na reklamu vďaka čomu aj množstvo potenciálnych zákazníkov a veľkú zákaznícku základňu. Máte možnosť kariérneho rastu až na pozíciu manažéra. V prípade záujmu sa dokonca môžete stať partnerom a otvoriť si vlastnú školu. Neustála podpora zo strany materskej spoločnosti. Pomôže vám vyriešiť akýkoľvek problém. Máme vytvorenú funkčnú databázu – školenia o predaji a dialógové skriptá, vďaka ktorým sa z potenciálneho zákazníka stane náš nový klient. Všetci naši zamestnanci pracujú ako jeden tím a stala sa z nich veľká a priateľská rodina. Jedinečnosť nášho produktu: zábavné a pútavé lekcie, vďaka ktorým je práca so študentmi akejkoľvek úrovne rýchla a zábavná.
Aká je náplň práce?
Volať študentom a pozývať ich na skúšobné lekcie Plánovať lekcie pre študentov a lektorov Predávať študentom kurzy hry na bicie
Ak ťa pracovná pozícia zaujala, klikni na „odpovedať“ a vidíme sa na pohovore. :) Čakáme na tých, ktorí si chcú veľa zarobiť, rozvíjať sa a rásť vo sfére hudby!
Do zabehnutej pobočky obsadzujem pozície adm.klientský pracovník:
mailová, telefonická a osobná komunikácia zákazník vs.obchodný partner
práca s počítačom
analýza trhu, potrieb zákazníka.
Bez požiadaviek na odbornú prax, vhodné aj pre absolventa.
Kvalitný systém zaškolenia
Máme pre vás výhodnú ponuku na 34 hodiny denne, 8002 400e mesačne.
Práca je vhodná popri zamestnaní, dôchodku, MD, podnikaní či študovaní.
Pracovná pozícia:
administratívny pracovník,
obchodnotechnický poradca,
personalista,
vodár, servisný technik na montáž sanitárnej techniky.
Požiadavky:
SŠ vzdelanie s maturitnou skúškou,
komunikatívnosť,
chuť pracovať.
Benefity:
bezplatné školenia,
možná práca z domu,
časová flexibilnosť.
Pre viac info. ma prosím kontaktujte.
V prípade záujmu mi pošlite váš životopis na email.
Po výberovom konaní budete pozvaní na pohovor.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Naša firma je na trhu viac než 20 rokov, čo je zárukou kvality produktov a spokojnosti zákazníkov. Zameriavame sa na zlepšenie kvality vody, ktorú ľudia konzumujú a používajú vo svojich domácnostiach, podnikoch a iných prostrediach. Naším hlavným cieľom je odstrániť nečistoty, chemikálie, baktérie a ďalšie kontaminanty z vody. Okrem predaja filtrov, naša spoločnosť Aquamol poskytuje aj služby údržby a servisu existujúcich systémov filtračnej vody.