Tím kontaktujma.sk hľadá posilu do tímu.
Zodpovednosti:
Telefonický kontakt s obchodnými partnermi a klientmi na usporadúvanie obchodných stretnutí
Spracovanie administratívnych úloh a dokumentácie
Iné úlohy a úlohy pridelené vedúcim pracovníkom
Požadované kvalifikácie:
Schopnosť komunikovať jasne a profesionálne
Schopnosť organizovať a plánovať čas efektívne
Schopnosť pracovať samostatne
Ponúkame:
Hodinová mzda: 4,5 EUR (čisté)
Príjemné pracovné prostredie v kancelárii
Možnosť rozvoja kariéry
Pracovný čas:
Pondelok až štvrtok od 9:00 do 14:00
Kontakt:
Ak máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám svoj životopis a po zaslaní životopisu si vieme dohodnúť stretnutie, na ktorom sa dozviete viac informácii.
Ponúkam prácu z domu na dohodu. Flexibilná pracovná doba, práca s PC alebo mobilným telefónom, s čiastočnou administratívou. Komunikácia zo zákazníkmi, tímová práca. Žiadny predaj ak nechcete! Školenia online, mzda na účet. Na dohodu alebo aj ŽL, ako privýrobok, alebo aj hlavný pracovný pomer, záleží len na Vás koľko času do toho dáte. Spolupráca s konkrétnými eshopmi. Podpora a zaškolenie po celú dobu spolupráce. Rada odpoviem na všetky doplňujúce otázky.
Témou diskusie bude práca ukrajinskej menšiny pre digitálne platformy ako sú:
§ Uber
§ Wolt
§ Bolt
§ Hopin
§ Foodora
§ Foodpanda
§ Iné
Podmienkou účasti na diskusii je, aby respondent pracoval pre spomínané platformy minimálne 6 mesiacov ako kuriéri alebo taxikári.
Dobrý deň,
pripravuje prieskum pre ukrajinskú menšinu žijúcu na Slovensku.
Účasť je honorovaná sumou 30€. Celé Slovensko ihneď.
Ak poznáte vhodného respondenta, pošlite jeho meno a minimálne emailový kontakt. Všetky informácie budú záujemcom poslané v ukrajinskom jazyku.
Náplň práce:
Náplňou práce konzultanta je práca s klientom (starostlivosť o dlhoročných aj nových klientov, získavanie nových klientov prostredníctvom vytvárania pozitívnej reklamy, zostavovanie finančných stratégií, ...), komunikácia s partnerskými spoločnosťami, administratívna práca, práca s počítačom, práca s kolegami v tíme, ... V prípade pozície Junior Manažér aj vytváranie a vedenie vlastného tímu, koordinovanie aktivít v tíme, ...
Vďaka nášmu unikátnemu systému zaškoľovania, ktorý je úplne bezplatný, je pozícia vhodná aj pre kandidátov, ktorí doteraz nemali skúsenosť v tejto oblasti. V našom tíme ponúkame možnosť získať teoretické, ako aj praktické zručnosti v oblasti marketingu, personalistiky, financií a riadenia ľudských zdrojov. Výška príjmu závisí od výkonu a nasadenia, možnosť nárastu až na dvojnásobok už po prvom mesiaci.
Ponúkané výhody:
Bez skúšobnej doby, s možnosťou zvýšenia príjmu už po 1 mesiaci
Flexibilný pracovný čas
Garantovaná možnosť kariérneho postupu
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Práca v dynamickom kolektíve
Možnosť sebarealizácie
Práca umožňuje čiastočný home office
Osobitné predpoklady:
Komunikatívnosť
Príjemné vystupovanie
Cieľavedomosť
Chuť učiť sa
Spoľahlivosť
Bezúhonnosť
Jozef Cincík Sedliaci
okolo 1930, olej na plátne v pôvodnom ráme, 65 x 45 cm, nesignované, vzadu poznámka ceruzkou o autorstve. Autorove diela nie sú bežne dostupné na trhu s umením, no nepochybne ide o autorské kvalitné umelecké dielo.
Cena: 1200 eur
Jozef G. Cincík (1909 Clopodia, Rumunsko 1992 Mahoning Township, Pensylvánia, USA) bol slovenský maliar, sochár, grafik, scénograf a historik umenia.
Od roku 1933 pôsobil ako tajomník Výtvarného odboru Matice slovenskej a tiež ako riaditeľ Štátneho pamiatkového úradu pre stredné Slovensko v Martine. V tejto pozícii sa zoznámil s mnohými slovenskými umelcami (najmä maliarmi; jeho blízkym priateľom bol napr. Martin Benka). Podieľal sa na vytvorení Galérie slovenského výtvarného umenia, otvorenej 25. novembra 1933 v novej budove Slovenského národného múzea v Martine. Na prelome rokov 1935 a 1936 sa spolu s Karolom Plickom, Jozefom CígeromHronským a Konštantínom Čulenom zúčastnil na osemmesačnej ceste do centier slovenskej menšiny v USA. Cincík sa postaral najmä o inštaláciu výstav a administratívu spojenú s výletom.
Od polovice 30. rokov písal v početných periodikách o dejinách staršieho a moderného slovenského umenia, o histórii a archeológii. Bol autorom viacerých výtvarných monografií a aktívne sa venoval umeniu (najmä maľbe a grafike).
V marci 1945 Cincík s ďalšími predstaviteľmi kultúry vojnovej Slovenskej republiky emigroval najskôr do Rakúska, potom do Bavorska a v októbri 1945 do Talianska. Od roku 1946 žil a tvoril v USA, učil na St Beda´s College a pôsobil aj ako výtvarník a grafik (maľoval niekoľko kostolov v USA). Vo voľnom čase skúmal osudy francúzskeho vojaka a účastníka americkej vojny za nezávislosť USA Jána Ladislava Polereckého. Na sklonku života pracoval ako katalogizátor pre Verejnú knižnicu v Clevelande.
Ponuka pracovnej príležitosti pre šikovných !!!
Do novootvorenej modernej pobočky v OC MADARAS v Spišskej Novej Vsi prijmeme nových kolegov, ktorí posilnia náš tím.
Máš chuť sa vzdelávať, kariérne rásť, posúvať svoje možnosti a byť finančne nezávislý ? Si sebavedomý, pracovitý a nebojíš sa výziev ?
Tak zmeň svoj život a poď k nám
#zmenitsvojzivot
Vybraní uchádzači, ktorí pošlú svoj životopis, budú kontaktovaní a pozvaní na osobný výberový pohovor.
Hľadáme mladých a šikovných ľudí, ktorým nechýba chuť učiť sa a získavať nové skúsenosti.
Náplň práce:
komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
práca s PC (Excel, Word, PowerPoint, Zoom a interný systém)
analýza trhu a kontrola vzniknutých riešení
vyjednávanie podmienok pre klienta
Výhody:
flexibilný pracovný čas
garantovaný kariérny postup
kompletný zaškolovací systém
možnosť homeoffice
prax nie je potrebná, všetko potrebné Vás naučíme
vhodné pre Ukrajincov, Srbov
vhodné aj popri práci
možnosť pracovať popri škole alebo materskej dovolenke
Požiadavky:
bezúhonnosť
samostatnosť
príjemné vystupovanie
komunikatívnosť
Charakteristika spoločnosti:
Sme partnerom, ktorý Vás osobne sprevádza životom. Ponúkame riešenia šité na mieru k Vašim potrebám. Sme Vám vždy k dispozícii už 30 rokov. Na tých najlepších riešeniach pracujú naši lokálni sprostredkovatelia po celej SR.
Životopisy zasielajte na email.
Vybraní záujemcovia budú kontaktovaní a pozvaní na online pohovor.
Prijmeme uchádzačov na administratívnu pozíciu, jednoduchá práca na internete, je vhodná popri zamestnaní, pre dôchodcov, pre študentov. Zaškolíme, prax nie je nevyhnutná.
Taktiež prijmeme vodárov a servisných technikov .
800 1 200 €/ mesačne pohyblivý pracovný čas, výhodou je že môžete pracovať z domu, + flexibilita
V prípade záujmu pracovný pohovor nie písomne. Len vážny záujem
Hľadáme šikovných ľudí na administratívnu prácu z pohodlia domova. Práca je vhodná popri zamestnaní, pre mamičky na materskej dovolenke, pre študentov, dôchodcov.
23 hod denne
mzda: 800 1200€
ak ťa ponuka zaujala neváhaj ma kontaktovať a rád ti poskytnem bližšie informácie
buď pánom svojho času
teším sa na našu spoločnú spoluprácu
Darujem odstúpim firmu Borly s.r.o. využívanú na letecké práce s dronom. Firma vlastní oficiálne legálne povolenie na letecké práce aj s predmetom podnikania "Letecké práce" Bohužiaľ už nieje čas na toto podnikanie. Firmu predám buď aj s dronom, ktorý je v majetku firmy a je registrovaný v povolení na letecké práce na dopravnom úrade (so všetkým príslušenstvom popísaným nižšie)za 900€. Alebo darujem odstúpim bez drona Zdarma. S tým že administratívu si zabezpečí kupujúci.
Firma obsahuje:
Dron DJI Mavic 2 Pro
3x batéria
Brašňa na drona
Filtre pre optiku drona ( ND4, ND8, ND16, ND32, MCUV, CPL)
Dron registrovany na leteckom úrade a zahrnutý v povolení pre vykonávanie leteckých prác
Držiak tabletu na ovládač drona
Náhradné vrtule 4ks
128gb vysokorychlostna SD karta pre natacanie 4K videí
Licencia povolenie na vykonávanie leteckých prác
Letecká príručka potrebná pre povolenie pre vykonávanie leteckých prác
Viazaná živnosť Predmet podnikania: Letecké práce s UAV v kategórii malé a ľahké UAV s prevádzkovou hmotnosťou najviac 150 kg
Omega podvojne uctovnictvo do konca roka 2024
Účet pre právnickú osobu Fio banka bezplatné vedenie účtu
Firma založená v r. 2016
Žiadne pohľadávky
Žiadne záväzky
Neplátca DPH
Splatené základné imanie
Riadne vedené účtovníctvo
Bez súdnych sporov
Daňové priznanie pre daň z príjmov právnickej osoby vždy podávané v zákonom ustanovenej lehote
Pre ďalšie info ma kľudne kontaktujte
Ďakujem
O.B.
Dobrý deň firma MKV s.r.o. hľadá šikovného Nemčinara/ku s nástupom ihneď na oslovovanie subdodávateľských a dodávateľských firiem na Nemeckom a Rakúskom trhu
Náplň práce: preklad a komunikácia s nemeckými partnermi, obvolávanie nových firiem, tvorba databázy,hľadanie ubytovania.
Požiadavky na zamestnanca:
Komunikatívny s prijemnym vystupovaním
Minimálna úroveň nemčiny B2
Zručnosť s PC
Ponúkame:
Stabilnú prácu počas celého roka
Fixný plat plus odmeny za dokončený projekt
Možnosť osobného a profesionálneho rozvoja
Prácu v kancelárii
Plat od 1500€
Robí sa PoPia od 8:0016:00
Uchádzač musí byť z okolia Čadce/Žiliny
Pre viacej informácii nás neváhajte kontaktovať
Dobrý deň, hľadám administratívnu prácu/brigádu na doma. Som mama samoživiteľka na rodičovskej dovolenke, absolventka vysokej školy v odbore marketingová komunikácia. Práci sa môžem venovať približne 34 hodiny denne. Pomôžem vám s tvorbou firemného blogu, newslettra, tvorbou zaujímavého obsahu na sociálne siete alebo s priamou komunikáciou so zákazníkom a ínymi administratívnymi úkonmi. Ponúkam precízne vypracovanie zadaní a 100% spoľahlivosť. Plynulo rozprávam anglicky a chorvátsky. Za každú ponuku práce budem vďačná.
Hľadam skladníka na sklad s guľatinou musi byť všestranný manipulácia dreva, jazda na čelným nakladači sem tam administratíva nejaka.
Strojnicky,pilčicky preukaz vieme urobiť pracovna doba PoPia od cca 6:00 pracovna doba podľa roboty
Plat od 1500€+ (čisteho)
Hľadáme 2 pracovníčky na pozíciu administratívy a referentky.
Miesto výkonu : Bratislava Petržalka
Pracovná doba : 8.0017.00 hod. (12.0013.00 obed , zabezpečený a plne hradený zamestnávateľom )
TPP alebo Živnosť.
Nástup možný ihneď.
Požiadavky :
min. SŠ vzdelanie s maturitou
Čistý register trestov
Znalosť aspoň 1 cudzieho jazyka výhodou
Vodičský preukaz sk.B podmienkou aktívny vodič
Komunikačné a prezentačné schopnosti ( vedenie školení a prezentácií )
Administratívne a prevádzkové zabezpečenie chodu firmy
Komunikácia so zákazníkmi , úradmi, pošta , banka
Práca s PC word , excel, powerpoint , outlook
Skladové hospodárstvo
Vydavateľstvo elektronických kníh ponúka možnosť zamestnania na trvalý pracovný pomer v oblasti administratívnych prác / polygrafia
Podmienky: okolie Nových Zámkov a znížená pracovná schopnosť na úrovni plného invalidného dôchodku
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
náplň práce:
* Aktívne vyhľadávanie nových Nemeckých
spoločností/partnerov na spoluprácu.
* vyhľadávanie ubytovaní pre
spolupracovníkov.
* Emailová a telefonická komunikácia.
práca s Microsoft Office a internetom
Microsoft Office na prokročilej úrovni.
Možnosť pracovať na:
TPP
SZČO
poprípadne Home Office Prešov a okolie do 50 km.
Prijmeme účtovníka/ účtovníčku na trvalý pracovný pomer
zodpovednosť za komplexné vedenie, spracovanie a kontrolu účtovníctva
pozícia je vhodná aj pre šikovného absolventa
výhodné mzdové ohodnotenie
Hľadám prácu ako pomocný pracovník v administratíve, sklade, obchode , eshope poprípade iné: recepcia, práca v cestovnej agentúre, asistent predaja (iba v pracovné dni).
Medzi moje osobnostné predpoklady patria :
dobré komunikačné schopnosti, tímová spolupráca, prispôsobivosť,
motivácia vzdelávať sa a pracovať na svojom rozvoji,
Kontaktujte ma v prípade záujmu
Dobrý deň hľadám si prácu ako asistentka/účtovníčka. 8 rokov sa venujem podvojnému, jednoduchému účtovníctvu, mzdám a personalistike. 4 roky sa venujem verejnému obstarávaniu, štrukturálnym a kohéznym fondom, asistenčným prácam a GDPR. Vypracovanie rôznych dokumentov od pracovných zmlúv, kolektívnych zmlúv až po bežnú personalistiku. Môžem pracovať na živnosť, externú spoluprácu. Ak by sa dalo prácu hľadám na homeoffice resp. občas pracovať z domu kontaktovať emailom. Mzda závisí na dohode
Prijmeme posilu do účtovného tímu našej spoločnosti.
Ak vyhľadávate príležitosť rozvíjať sa v stabilnom a perspektívnom pracovnom prostredí, máte radi systém a presne stanovené termíny Vám nie sú cudzie, hľadáme práve Vás.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Pracovná doba
816:30
Miesto práce
Lúčka 08271
Medzi Vaše hlavné zodpovednosti bude patriť:
administratívne práce
príprava podkladov k účtovníctvu
evidencia príjmových, výdavkových dokladov
administratíva dochádzkového systému, spracovanie odchodov a príchodov zamestnancov a kontrola
dochádzky
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
nie je nutné
Prax na pozícii/v oblasti
nie je nutné
Ostatné znalosti
Microsoft Word základy
Anglický jazyk základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovedný pracovník
Komunikačné zručnosti, spoľahlivosť, dôveryhodnosť
Trpezlivosť, flexibilita
Ochota učiť sa
Naša firma DKELEKTRO s.r.o. sa od roku 2011 zaoberá kompletnými službami v oblasti elektroinštalácií. Od roku 2022 sa naša firma zapísala na zoznam spol. s.r.o. Ponúkame elektroinštalácie domov, bytov a nebytových priestorov, elektrické kúrenie, bleskozvody, návrh a montáž osvetlenia, štruktúrovanú kabeláž a prípravu pre optické prípojky.
Ponuka práce na pozíciu Office manager v doprave.
Ponúkame prácu vo firme s viac ako 20 r pôsobením na trhu.
V oblasti stavebníctva (obnovy historických budov) a kamionovej doprave.
Náplň práce spočíva v štandardnom vedení chodu kancelárie a koordinovaní vozidiel.
I
Hľadajú sa telefonisti, ktorí VEDIA DOBRE HOVORIŤ PO NEMECKY a nemajú problém aktívne volať iným ľuďom alebo firmám. Vedia prijať aj odpoveď NIE a ísť ďalej...
Zákazky sú rôzne. Každý telefonista vždy dostane informácie o zákazke, callscript a databázu.
Vhodné aj pre študentov, mamičky s deťmi, invalidných dôchodcov, ktorí si chcú privyrobiť.
Podmienky:
minimálny vek 19 rokov
paušál s neobmedzenými volaniami
Platové podmienky:
cca 12 eur / hod v čistom
Kontaktujte nás prosím cez mail aj so životopisom.
!Práca nie je na TPP.
Obchodná spoločnosť Aquamol príjme okamžitým nástupom administratívnych, personálnych pracovníkov. 1/Popis práce: personalistika, administratíva, emailová a telefonická komunikácia s klientami, potencionálnymi záujemcami. Ponúkame. voľnú pracovnú dobu, dá sa vykonávať aj z pohodlia domova 34 hod. denne. Práca je vhodná popri práci, MD, dôchodku, či štúdiu ale aj brigádne.
2/Taktiež príjme vodárov, montážnych technikov.
Pre ďalšie informácie osobný pohovor podmienkou na jednej z našich pobočiek v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• komunikácia, starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
• podieľanie sa na expanzii a rastu spoločnosti, vzdelávanie v oblasti ekonomiky a financií
• spoluúčasť na výberových konaniach a personalistika, postupné zaškolenie a vedenie ľudí v tíme
• prezentácia navrhovaných stratégií
• organizácia práce a plánovanie
Zamestnanecké výhody, benefity
• pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia, získanie certifikácií
• možnosť nadštandardného príjmu, postupným zvyšovaním, motivačné odmeny, súťaže a dovolenky
• časová flexibilita a možnosť homeofficu
• práca vo vysokoprofesionálnom a zároveň dynamickom tíme
• zmluvne garantovaný pracovný postup
• možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
• možnosť medzinárodného pôsobenia
• stabilné firemné zázemie
• dlhodobá tradícia a hodnoty spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz:
B
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• komunikácia, starostlivosť a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
• podieľanie sa na expanzii a rastu spoločnosti, vzdelávanie v oblasti ekonomiky a financií
• spoluúčasť na výberových konaniach a personalistika, postupné zaškolenie a vedenie ľudí v tíme
• prezentácia navrhovaných stratégií
• organizácia práce a plánovanie
Zamestnanecké výhody, benefity
• pridelenie osobného mentora na zaškolenie až do osamostatnenia, získanie certifikácií
• možnosť nadštandardného príjmu, postupným zvyšovaním, motivačné odmeny, súťaže a dovolenky
• časová flexibilita a možnosť homeofficu
• práca vo vysokoprofesionálnom a zároveň dynamickom tíme
• zmluvne garantovaný pracovný postup
• možnosť zvýšenia príjmu už po dvoch mesiacoch
• možnosť medzinárodného pôsobenia
• stabilné firemné zázemie
• dlhodobá tradícia a hodnoty spoločnosti
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz:
B
Hľadám prácu na doma popri práci. Dokážem sa práci venovať 23 h/denne. Môže ísť o prácu rôzneho druhu ako napr. administratíva, pomoc s prezentáciami, prepisovaním textov ale aj kľudne výroba nejakých produktov. Budem rada za rôzne ponuky. Ďakujem
200 €
Chcete dostávať inzeráty z hľadania na e-mail? Uložiť hľadanie
Ahojte, hľadáme a prijmeme administratívneho pracovníka/ pracovníčku na TPP. Oblasť administratíva (výroba a montáž PVC okien a tieniacej techniky) Náplň práce vyhotovovanie cenových ponúk, účtovných dokladov (faktúry, pokladničné bloky), komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, objednávanie tovaru, evidencia Miesto výkonu práce Banská Bystrica 974 01 Uprednostňujeme uchádzačov z blízkeho okolia pracovná doba (716h hodinová obedná prestávka) Znalosti: Microsoft office balíček (Word, Excel,...) Mzdové podmienky plat 1100€ Nástup ihneď. máš záujem? tak nám pošli svoj životopis na email uvedený k tomuto inzerátu.
Ahojte, hľadáme a prijmeme administratívneho pracovníka/ pracovníčku na TPP. Oblasť administratíva (strešné centrum stavebniny) Náplň práce vyhotovovanie cenových ponúk, účtovných dokladov (faktúry, pokladničné bloky), komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi, objednávanie tovaru, evidencia dochádzok Miesto výkonu práce Sereď, 92601 Uprednostňujeme uchádzačov z blízkeho okolia pracovná doba (716h hodinová obedná prestávka) Znalosti: Microsoft office balíček (Word, Excel,...) Mzdové podmienky plat 1140€ brutto. Nástup ihneď. máš záujem? tak nám pošli svoj životopis na email uvedený k tomuto inzerátu.
Tešíme sa na spoluprácu:)
Mám záujem o prácu, (brigáda, dohoda) zameranú iba z domáceho prostredia, napr. Asistent
Administratíva
Konzultant
Moje predošlé profesijné skúsenosť
Obchodný zástupca
Realitný maklér
Kontakt Emailom
Bližšie info.
Ponuka práce v Bratislave!!!
.administratívny pracovník
. pracovník call centra
.marketingový špecialista
Ponuka práce pre šikovných a komunikatívných ľudí na TPP (zmluva v deň nástupu)
NÁSTUPNÝ PLAT 1200 brutto na ZMLÚVE plus bonusy,stravné lístky (priemerný plat 1500eur.)
Pracovná doba od Pondelka do Piatka.
Jednoduchá práca v Kancelárií,rýchly kariérny rast.
Miesto výkonu práce: Národný futbalový štadion Kalinčiakova 33, Bratislava
životopis prosím zaslať na uvedený email.